Gå til innhold

Tilbyr power leveling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en side som tilbyr å levle karakteren din i wow:

Special Offer

(Only effective: 04/07/2005--04/21/2005)

1-40 Level              Price : $210                    Time : 7-9  days

1-50 Level              Price: $330                    Time: 12-14 days

1-60 Level              Price: $530                    Time: 17-22 days

Super 1-60            Price: $900                    Time: 30-35 days

Er det seriøst folk som betaler for dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Old news. Ja, det er visst det. Kinesere som gjør det for deg.

Kina?

betaen har nettopp kommet til kina da. er vel koreanere som driver med power leveling?

Skrevet
hvem vill legge bort wow for 35 dager for at noen koreanske folk skal levle den opp?? hva er vittsen med wow når man ikke spiller det? bare for å komme lvl 60 lol

Tror det er humbug også... leser stadig om folk som mister kontoene sine... hehe

Skrevet
Old news. Ja, det er visst det. Kinesere som gjør det for deg.

Kina?

betaen har nettopp kommet til kina da. er vel koreanere som driver med power leveling?

Det var, etter det jeg hørte, kinesere bosatt i Europa og USA som spilte opp characteren din.

Skrevet

Folk som gidder å betale for sånt er rare, er meninga at lvling skal bli gjort selv mener nå jeg.

Og mener å hørt at noe lignende som dette blir ført til bann av konto?

Sier ikke blizz at alt av ting som blir solgt på nett osv... for penger i den virkelig verden som omhandler spillet blir slått hardt ned på vis de blir tatt?

Skrevet

Hihi, grunnen til at det er så dyrt er jo fordi du skal betale for speeden til de som er oppe om nettene og spiller på karakteren din :p

Skrevet (endret)

Så man betaler 350$ mer for å bruke 10 dager ekstra?

uansett. finnes sykere ting, imo.. en i guilden til en kompis som kjøpte 100g for 500$ på internet. seriøst, blir man stort dummere? ikke klarer man å tjene penger selv, også betaler man så vanvittig mye for det i tillegg.

Endret av Taykun
Skrevet
Kom over en side som tilbyr å levle karakteren din i wow:

Special Offer

(Only effective: 04/07/2005--04/21/2005)

1-40 Level              Price : $210                    Time : 7-9  days

1-50 Level              Price: $330                     Time: 12-14 days

1-60 Level              Price: $530                     Time: 17-22 days

Super 1-60             Price: $900                     Time: 30-35 days

Er det seriøst folk som betaler for dette??

omg, man lvler jo fortere selv jo! haha..

lvl 1-40 på 7 dager er da ingen problem hvis man går inn for å spille.

Skrevet

Så man betaler 350$ mer for å bruke 10 dager ekstra?

uansett. finnes sykere ting, imo.. en i guilden til en kompis som kjøpte 100g for 500$ på internet. seriøst, blir man stort dummere? ikke klarer man å tjene penger selv, også betaler man så vanvittig mye for det i tillegg.

Tipper "Super" betyr at han skaffer deg mye penger også.. Fks Epic mount

Skrevet
Hihi, grunnen til at det er så dyrt er jo fordi du skal betale for speeden til de som er oppe om nettene og spiller på karakteren din :p

Haha :D

Nei, det får holde at jeg betaler for selve spillingen; å kjøpe virtuelle gjenstander/penger - da har det gått litt for langt. I mine øyne har man da mistet *litt* bakkekontakt.

Skrevet

Synes egentlig det er litt mye tøys om "kineserne". Er det snakk om gull-farming, powerlevling etc så blir det for ofte snakk om "de jævla kineserne". Etter min mening er dette komplett p***prat.

Jeg har selv ved ett tilfelle kjøpt valuta i et spill gjennom IGN (et stort penge-farme selskap). De krevde å ringe meg før transaksjonen ble gjenomført. Og hvis det ikke var en amerikaner så har jeg aldri hørt en.

Det er masse amerikanske studenter som driver med dette for å spe på ei slunken studentkasse. I tillegg er det enkelte amerikanske firmaer som IGN som spesialiserer seg på slikt.

Det er helt sikkert masse asiater også som driver med dette, men problemet deres er at de som regel ikke får ha Paypal konto og går dermed glipp av mesteparten av markedet på eBay.

Når det gjelder hvem som kjøper slikt så er det faktisk et variert marked. Tidligere trodde jeg det bare var amerikanere som var tullete nok til å kjøpe spillverden-ting/valuta, men etter at jeg gjorde endel salg selv (Asheron's Call/Anarchy Online) så fant jeg ut at det var for det meste europeere og amerikanere.

Skrevet

hehe syntes det er litt kult jeg. Ikke det at jeg gidder å kjøpe selv, men har ingenting imot at andre gjør det. Greit å ha noen som vil ta "drittarbeidet" for noen tusenlapper. Blizzard har ikke sjanse til å finne ut av det. Jeg syntes det bare er fint at andre folk enn blizzard kan tjene penger på wow.

Skrevet
hehe syntes det er litt kult jeg. Ikke det at jeg gidder å kjøpe selv, men har ingenting imot at andre gjør det. Greit å ha noen som vil ta "drittarbeidet" for noen tusenlapper. Blizzard har ikke sjanse til å finne ut av det. Jeg syntes det bare er fint at andre folk enn blizzard kan tjene penger på wow.

Temmelig idiotisk holdning, det der...

Skrevet
en i guilden til en kompis som kjøpte 100g for 500$ på internet.

Betalte han 3000,- for 100g? :wow:

da må han seriøst være dum ..

du kan grinde deg til 50g på en dag.

2 dager så har man 100g

Skrevet

Hørtes ikke ut som noen god deal det der nei.

Tidligere praktiserte jeg å selge unna ting i spill jeg sluttet med og så kjøpe spill-valuta i det nye spillet for det jeg fikk. Syntes det var litt greit å ha noe å starte med. Kan ikke si det ødela min opplevelse av spillet.

Generelt sett er det en utpreget nedlatende holdning til folk som velger å kjøpe spill-ting/valuta. Personlig så bryr jeg meg ikke noe om det og mener at folk kan bruke sine penger akkurat som det passer dem. Spill-selskapenes praksis med EULA og rettighetsvern om spillting/valuta er i første rekke et vern mot søksmål som gjelder tap av nevnte spill-ting/valuta. Er det spill-selskapets eiendom så har du jo aldri eid det og dermed heller ikke mistet det. Ganske logisk egentlig. At det eksisterer et svartebørs marked for disse er noe mange spillselskaper ikke bryr seg noe om pga at det ikke har betydning for spillet og selskapets inntekter. Dessverre er det jo endel spill som har et system som gjør at svartebørs-markedet ødelegger for mange spillere. Det typiske er sjeldne items som campes av folk som kun er ute etter å selge de videre, og dermed utelukker "ordinære" spillere fra å kunne få disse gjenstandene til "normal" bruk.

Slik sett synes jeg nå WoW er ganske bra laget. Når Blizzard i tillegg har lagt seg på en knallhard linje mot svartebørsen så holder ihvertfall jeg fingrene av fatet. Ser ikke noe poeng å risikere kontoen min for noen småkroner :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...