Gå til innhold

Ny oppdagelse innen paleontologi


Anbefalte innlegg

Se her

 

Hvis de finner noe DNA vil vel det være helt ødelagt etter 65-70 millioner år. Forskere klarte nemlig ikke å klone en mammut som ble funnet i Sibir etter å ha vært dypfryst i 20 000 år. DNA strengen var altfor ødelagt. Da må det vel være ganske umulig å kunne klone en t-rex.

Men det hadde vært unektelig kult å hatt et ekte "Jurrasic Park", eller hva ? :green:

Men uansett vil forskere lære mer om dinosaurene av de restene som er igjen, hvis det i det hele tatt er noe igjen.

 

Hva tror dere ? vil kloning av dinosaurer bli virkelighet en dag ?

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg holder meg til katt og hund :roll: Uansett så tviler jeg på at dette noen gang vil bli virkelighet - men hvem trodde at det var mulig å sitte i Norge og prate med en i England før telefonen kom?

 

Tror, hvis det er mulig å klone en dinosaur, at noen av de største vil bli brukt på slagmarken i krig. Praktisk med 20 dinosaurer på størrelse med boing747 fly som springer tulling i kryssilden, spesielt da disse kan erstatte flere tusen soldater.

 

Tanken på at noe skulle gå galt i en dyrehage og dinosaurene rømmer får meg til å bli redd. Da vil jeg påstå at helvete er brutt løs... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...