Gå til innhold

Er jeg en ninjalooter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første bør de som anklager deg for å være en ninjalooter få orden på hvordan de formulere seg. At du rollet og vant på en item har ingenting med ninjalooting å gjøre.

For det andre. Var dette er GUILD raid eller public-pickupraid? Om sistnevnte mener jeg at du kunne rollet. Riktig nok er itemet bedre egnet for en Priest/druid men disse reglene kan man simpelt henn ikke ha i et public raid av en eklel grunn.

Targets som har en loottable som er spesielt (som backitemen vi snakker om) rettet mot fåtall klasser vil ha problemer med å få skaffet folk til den targeten fordi la oss si at bare Priest/druid/Hunter drar nytte av dropsene spesifikt.

Drittkasting vil det alltid bli på WoW fordi det er så ufatterlig mange shitkids som egentlig ikke helt vet hva de prater om sprer pisspreik. Jeg er glad jeg er i en guild med venner og styrer en del av showet selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
selv har jeg aldri sett en shaman med staff.. men men..

Da har du ikke sett på folk etter de har cleana wailing caverns, den staven er for god.

OT: Hva er alliance sitt svar på WC?

Skrevet
selv har jeg aldri sett en shaman med staff.. men men..

Da har du ikke sett på folk etter de har cleana wailing caverns, den staven er for god.

OT: Hva er alliance sitt svar på WC?

Er det ikke noe som heter Deadmines? Tror det er omtrent samme level.

Skrevet
dette er staff'en du kan få på slutten av deadmines (fra quest)

http://www.thottbot.com/?i=2273

Staff of Westfall

Binds when picked up

Two-Hand Staff

49 - 74 Damage Speed 3.00

(20.5 damage per second)

+5 Intellect

+11 Spirit

Sells for 36 Silver 39 Copper to vendors

Ok, "mulig" WC-staven er hakket bedre ja...

+7 intellect

+7 spirit

+7 stamina

Bruker den fortsatt i lvl35 ( :blush: ), har ikke funnet noe bedre enda. Planen var å få tak i en skikkelig one-hand(dagger/sword) og en off-hand item du får som questreward i Scarlet(+12 intellect og +5 spirit tror jeg det var).

Er forresten mage.

Skrevet
For å ikke starte en ny tråd om den nesten samme tingen, spør jeg her:

Hvis jeg er mage på level 59, er jeg da en ninjalooter hvis jeg roller på Arcanist Bindings?

Kommer ann på ka loot reglene er, må du kunne bruke det der og da så blir det ninjalooting ja men berre vist det er fleire mages der.

Er du einaste mage der så fortjener du den uansett meiner nå eg...

Mange spiller med at vist fleire trenger ein BOE item så må den som vinner den ta den på seg for å vise att dei ikkje berre rolla får å selge den.

Skrevet
Ville jeg blitt kalt en ninjalooter om jeg hadde rolla på http://www.thottbot.com/?i=6882 viss det var en Hunter i gruppen?

Rogues som bruker gun, som meg, hadde seff rolla på den!

Leste på thottbot og at dette ikke var en særskilt god huntergun, iforhold til andre på samme nivå, men at den derimot var bortimot den beste rogue gun'en...

Skrevet
Ville jeg blitt kalt en ninjalooter om jeg hadde rolla på http://www.thottbot.com/?i=6882 viss det var en Hunter i gruppen?

Leste på thottbot og at dette ikke var en særskilt god huntergun, iforhold til andre på samme nivå, men at den derimot var bortimot den beste rogue gun'en...

Hadde noen som helst rogue, warrior, whatever rolla på den der med meg (hunter) i partiet hadde du aldri mer fått groupet med meg.

BTW: Ikke stol på alle folk på thottbot.

Skrevet

Har prøvd å si det, men enten hører ikke folk, eller så vil de ikke høre. Så vi sier det en gang til:

Det finnes (gode) warlock builds hvor melee blir brukt en hel del. DPS på daggeren er da ikke uviktig.

Skrevet
Har prøvd å si det, men enten hører ikke folk, eller så vil de ikke høre. Så vi sier det en gang til:

Det finnes (gode) warlock builds hvor melee blir brukt en hel del. DPS på daggeren er da ikke uviktig.

Dette ville fungere fint i en guild raid, siden flere kjenner deg da.

Men vanligvis forbindes warlock med range-dots-kite.

Derfor ville jeg ha avtalt med lederne i pick-up gruppe situasjon om jeg faktisk kunne rolle da.

Skrevet

Hadde noen som helst rogue, warrior, whatever rolla på den der med meg (hunter) i partiet hadde du aldri mer fått groupet med meg.

Helt enig. Prøv å finn en bedre hunter gun, lvl 43. Eller ta deg en bolle :roll:

Skrevet (endret)

har selv vert i grp med idiot rogues.. de rolla og vant til og med på ei bue som var vesentlig bedre enn den jeg brukte.. var midt i instancen.. bind on pickup. vart så forbanna.. sa enten forlater jeg eller "navn". ingen svarte så jeg porta hjem. vi var vel midt i instancen. drepte en eller anna sjef.. fortalte guilden om det som hadde skjedd og alle adda han på ingore lista. og posta en post på general forumet..

var så forbanna den dagen at det var hakke før i knuste noe.. og ja det var need before greed..

EDIT: rogue og warrior som ruller på ei bue når det er en hunter i gruppen som trenger det har ikke mye vett i hode.. slikt gjør meg bare forbanna..

Endret av MysticoN
Skrevet (endret)
QUOTE (superreven @ 12/04/2005 : 22:48)

QUOTE (omiro @ 12/04/2005 : 22:42)

Som warrior så hadde jeg lett rulla på denne og den var bedre en gunneren jeg har. Guns er på ingen måte forbeholdt hunters...no..f..way!

Så lenge man kan og bruker tingen man ruller på så er det ikke ninjalooting!

Self, om jeg gruppa med guilden elelr venner så hadde vi jo diskutert saken, men i random gruppe hadde jeg vært den første som hadde rolla!

Endret av gamer73
Skrevet

I random gruppe roller jeg på alt jeg kan bruke, og vil bruke. Roller også dersom ikke andre i gruppen har bruk for det, uansett hva det er. Men bruker gjerne need/greed i chat først. I party med faste (guild/venner) er det mye lettere, siden vi gjerne er litt løsere på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...