Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Når du er en trussel for sammfunnet, da har du spillt for mye. For eks her om dagen gikk jeg og en kammerat hjem fra skolen. Vi diskuterte som vanlig wow, når en mann kom gående med sin svarte hund mot oss. Det første jeg sir til vennen min (som er hunter) ATTACK, JEG HEALER, (jeg er dwarf priest) Plutsellig slo det meg at jeg var blitt litt gal, heldigvis hørte ikke han mannen meg.

 

En annen ting som skjer ofte er at jeg har lyst å soloe de "lav level" folkene som står utfor klasserommet, altså 8 klassingene.

 

Men det verste er det som skjer no for tiden, pcen har virus og noen data folk sliter med og få den på beina igjen. Problemet er at jeg har mareritter om at jeg aldri får spille igjen :cry:. Ikke nok med det, vi leverte inn bøkene i dag, så vi har ingen lekser og fri på mandag og tirsdag. Tenkt alt det jeg kunne få gjort på denne tiden.

 

Sitter på fam pcen no, forferdelig træg. Når kan jeg starte og leve igjen????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du er en trussel for sammfunnet, da har du spillt for mye. For eks her om dagen gikk jeg og en kammerat hjem fra skolen. Vi diskuterte som vanlig wow, når en mann kom gående med sin svarte hund mot oss. Det første jeg sir til vennen min (som er hunter) ATTACK, JEG HEALER, (jeg er dwarf priest) Plutsellig slo det meg at jeg var blitt litt gal, heldigvis hørte ikke han mannen meg.

 

En annen ting som skjer ofte er at jeg har lyst å soloe de "lav level" folkene som står utfor klasserommet, altså 8 klassingene.

 

Men det verste er det som skjer no for tiden, pcen har virus og noen data folk sliter med og få den på beina igjen. Problemet er at jeg har mareritter om at jeg aldri får spille igjen :cry:. Ikke nok med det, vi leverte inn bøkene i dag, så vi har ingen lekser og fri på mandag og tirsdag. Tenkt alt det jeg kunne få gjort på denne tiden.

 

Sitter på fam pcen no, forferdelig træg. Når kan jeg starte og leve igjen????

RUller på gulvet....SOLOE 8.klassinger, hahahaha

Lenke til kommentar
En annen ting som skjer ofte er at jeg har lyst å soloe de "lav level" folkene som står utfor klasserommet, altså 8 klassingene.

Hehe, minner meg om en gang jeg skulle ta en pause fra WoW/gå en tur. Jeg ser en liten flokk unger på sykler, og tenker først på åssen lvl de kan være, og om de er pvp-enabla (jeg spiller på rp-server) :D

 

 

Edit: Skrive-Ulf

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

/laugh Jeg pleier å drømme sånne deilige drømmer om WoW. Som blandt annet en gang jeg drømte at man skulel snakke med en npc i IF som ga deg 60 copper. Deretter lagde jeg en macro som gjorde at man snakka med han automatisk. Så tjente jeg 15g og våkna opp. Da var jeg litt skuffa ja :!: Var selvfølgelig i verste mountsparingstiden.

 

 

Opplevde noe som kunne vert en drøm i går: Jeg går på AH i Gadgetstan, og hva ser jeg? Jo, masse disenchants svinbillig. 10s for x9 Small Glimmering Shard, 5s for Large Glowing Shard og masse essences og dusts. Fytti rakkern der var jeg heldig! Det var et koselig øyeblikk :love:

Lenke til kommentar

Før jeg la meg i gårkveld så rota jeg rundt i 1K needles med druiden min for å lete etter iron (hadde nettopp lært meg å mine det og måtte gå forbi 10-15stk mens jeg questa kvelden før), men finner kun 2 veins.

 

I natt presterte jeg å ha mareritt om at jeg fant en Iron Vein og noen andre veins jeg aldri haddet sett før, men så sto det noen mobs rundt.

Jeg vurderte det slik at det skulle la seg gjøre å stealthe inn og mine, så jeg begynne å løpe mot den. Eneste problemet er at når jeg først har komt meg inn i kattform så har jeg allerede fått mobs på meg, rekker ikke stealthe.

 

Prøver desperat å sprinte/dashe fra de, men de dazer meg og blir bare enda flere. Ender med at jeg blir zerga og siste jeg ser før jeg våkner er "Release spirit?".

 

 

:(

Lenke til kommentar

Hehe, i går måtte jeg rydde rommet. Under senga og noen Donald-blader finner jeg en Eminem-cd. Jeg åpner opp, og ser at den er ganske ubrukt, og tenker straks: "Denne kan jeg jo disenchante" :!:

 

 

Drømte forresten om WoW i natt, og at jeg fant en "blå" leatherbukse med 99 armor og +30 on all stats i Zul'Farrak :D

Lenke til kommentar

seriøst mange som sier mye rare ting her, men dere sier det som er bevist at dere gjøre kan skrive inne her i forumet!

 

eneste jeg selv har opplevd er "m" for map cs og numlock for autowalk! og trykke enter i stedenfor y når jeg skal skrive i CS

Lenke til kommentar
seriøst mange som sier mye rare ting her, men dere sier det som er bevist at dere gjøre kan skrive inne her i forumet!

 

eneste jeg selv har opplevd er "m" for map cs og numlock for autowalk! og trykke enter i stedenfor y når jeg skal skrive i CS

Hæææææææææææææ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
seriøst mange som sier mye rare ting her, men dere sier det som er bevist at dere gjøre kan skrive inne her i forumet!

 

eneste jeg selv har opplevd er "m" for map cs og numlock for autowalk! og trykke enter i stedenfor y når jeg skal skrive i CS

Hæææææææææææææ? :dontgetit:

hehe sry for skriving muttern skulle ha pc! skrev 2 fast 4 myself! hehe. men det jeg mente at det er sikkert mange her som gjør ting bevist for å skrive det inn i forumet! ingen som tenker når en liten dritt kommer forbi! jeg healer du attacker! det blir for dumt!

Lenke til kommentar
Et par småunger kastet stein på meg når jeg var på jobb idag, tenkte med en gang "Nei det er null Xp i de der"  :whistle:

Kastet stein? Dæven så syke småunger har blitt!

Var jo bare singel da, men kan ikke huske at jeg kastet det på personer når jeg var liten. Hadde jeg ikke vært på jobb skulle jeg rykket tak i han og lært han hva som skjer når man kødder med ?? lvls.

Lenke til kommentar
Et par småunger kastet stein på meg når jeg var på jobb idag, tenkte med en gang "Nei det er null Xp i de der"  :whistle:

da hadde jeg følt meg skikkelig kul :ermm:

 

Edit: En morgen før jeg skulle på skolen og lå i sengen og tenkte på talent points til warriors, ropte min mor å ba meg stå opp. Så tenkte jeg at jeg måtte få tiden til og gå saktere (sånn at jeg kunne sove lengre) uten og måtte bruke talentpoints i protection :dontgetit:

ingen anelse hvorfor akkurat protection..

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...