Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

så troja nå nettopp, og begynte å lure på hvilke stats og lvl req. som var på rustninger og sverd. så noen med cloak, og begynte å tenke på hvordan i all verden man kunne ha noen armor points på ei tøyfille hengende på ryggen!

 

hahahahahahahaha!!!

 

er ganske overtrøtt btw! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heheh, jeg drømmer sykt mye om WoW. Siste gangen var at jeg drømte at jeg var ute å handla bursdagsgave til meg selv sammen med morra mi, og spotta ei kjempefin hagle og får den.

 

Litt seinere i drømmen sitter jeg å ser ut av vinduet på rommet, og utfor der rir en Frostwolf-orc rundt, og jeg bestemmer meg for å skyte han. Har lukka opp vinduet på vidt gap, sikter inn med hagla, og "klikk" sier det. Så oppdager jeg at jeg hadde glemt å lade den :!:

 

 

 

Edit: "/4 Has anyone seen a pvp-enabled guy called "Leif" around?"

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Har i det siste kombinert all WoWinga med Tetris, og har ganske interessante drømmer sånn sett.

 

Det er forskjellige characters fra spille som faller ned til den evige tetris-musikken og som skal plasseres, og så får jeg honor for hver linje og ender til slutt opp som rank 10 :p

Den beste hittil :p

 

Jeg jobbet litt i hagen her en dag, og plutselig så jeg en sneil. "Gank, eller bli ganket" tenkte jeg, så jeg heiv den ut på en glovarm stein. (Det var skinnende sol) Den krøp litt rund før den begynte å vri seg som en fisk på land, "Haha!! Pain, mere pain!!". (Spiller prest)

 

Kom tilbake en halvtime seinere, og da var det bare en svart liten skrumpete pinne igjen av den... :whistle:

Lenke til kommentar

I den perioden jeg spillte WoW, brukte jeg ofte å forveksle folk alder med lvl... Spurte mamma hvilken lvl mormor feiret til helgen.. ;)

 

litt OT, men etter å ha vert oppe 2 døgn (med lan og greier) så jeg på lost. Og det var noe flashback greier plutselig (da jeg faktisk våknet, etter å ha duppet av 5-6 ganger i løpet av episoden)... Noen var på flyplassen og jeg antok at de var reddet... Like før jeg ringte en venn og sa det...

Lenke til kommentar

Var på ett lan i helga, og da spilte vi fotball. Det er alltid morsomt å spille fotball med andre data-folk.

Fant ut at jeg og andre hadde spilt mye wow i det siste. Vi drev å tulla med å samle motstanderene slik at jeg (som vanligvis spiller mage) kunne kjøre aoe på dem. Og forslag om at warrior taunter eller rogues sapper keeperen og slikt. Men vi ble enig om at keeperen måtte være elite og immun til slikt :p

 

En annen episode så "soloer" en fyr tre folk og skårer. Da bare vet man at han må være en plate user (gjerne paladin) siden han "overlevde" så mye. Og senere så countrer en fyr, og springer fra alle nesten. Husker ikke om han fikk mål, men da tenkte jeg rogue med sprint med en gang...

 

Når man klarer å sammenligne fotball med wow, da har man kanskje spilt litt for mye?

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd å trykke "m" for map og autowalk i CS.. Jeg var litt "kjapp" med tastene, så jeg presterte å bytte team (m+1 eller 2), døde også :p

 

OT: Har forresten også prøvd å "duck-jumpe" i WoW, samt å bruke "q" til å bytte mellom skjold+1h til 2h :p (hadde ikke vært en dum ide og fått laget en slik macro :) )

Lenke til kommentar

Jeg drømmer en gang i blandt wow-drømmer. Ofte når jeg ikke spiller wow, og er sammen med real-life venner, planlegger vi hva vi skal gjøre på wow i "natt" osv, i timene går det i samme snakket..

Eneste fritiden jeg har fra wow er vell nesten dama;)

Lenke til kommentar

har sittet her å lest til side 6 ca:P fant utrolig mye morsomt :!:

Jeg selv har hadd en artig liten opplevelse når jeg så på 24 på tv.. Jack hade akkorat skutt en kar for så å gå bort å ta pistolen hans.. det første jeg tenkte var at han måtte loote han før de andre kom:P

 

PS: Har lest så mye om wow nå at nå driter jeg i lesinga å prøver heller å komme litt opp i lv:P

Lenke til kommentar

når morra di vurderer og skaffe seg en account så hu for snakket med deg :!:

 

neida.. men når du begynner og dra hjem fra fester etter og ha drekki 8-10 pils og kjører trimma scooter hjem for og spille, da kan man si man spiller for mye.

 

btw.. scootern går i 80, "syk" aks. ("syk"= drar på hjulet hvis man gir bånn gass når man kjører sakte)

Lenke til kommentar
Jeg har også prøvd å trykke "m" for map og autowalk i CS..  Jeg var litt "kjapp" med tastene, så jeg presterte å bytte team (m+1 eller 2), døde også :p

 

OT:  Har forresten også prøvd å "duck-jumpe" i WoW,  samt å bruke "q" til å bytte mellom skjold+1h  til 2h :p (hadde ikke vært en dum ide og fått laget en slik macro :) )

eh.. equipmanager?

Finnes uttallige mods som gjør akkurat det.

 

Du vet du har spilt for mye WoW når du gjør dette: [Link]

 

- MiteS -

Lenke til kommentar

for ca 6 måneder siden kjøpte en av bestevennene mine wow.. jeg syntes da spillet var toppers og lagde meg en karakter hos han , som jeg spilte på noen få ganger når jeg var hos han.. etter hvert så jeg mindre og mindre til kompissen min og jeg og en annen regnet ut at han spilt gjennomsnitlig ca. 4 timer bare wow pluss at han gjorde andre tiung på dataen og det var dager han ikke spilte fordi han var bortreist... nå i det siste gjør han knapt ikke noe annet enn å spille og er på level 60.. hans vennskap med meg og flere blir svakere mens hans vennskap med dataen, hans karakter og en annen som spiller masse wow blir sterkere.. for noen dager siden så spurte jeg og en kompis av meg om han ville bli med ut på stranda fordi det var kjempe fint vær og han er egentl9ig en bade løve av høyeste rang.. men han satt inne hele dagen å spilte wow.. :thumbdown: jeg føler at jeg mister en kompis pga wow.. :no::cry: jeg hadde også tenkt å kjøpe wow men ettersom at kompisen min bare har pratet om dette så har jeg gått lei.....

Endret av ^Rapt0r^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...