Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"So she's like 'Go to school' and stuff, and I'm like, 'I school people all day long!' you know like. So I tell her that I'll take HER to school if she wants to go to school so bad. SHE doesn't think that's funny, So she adds a week or whatever on this whatever..."

Lenke til kommentar

Tror nok det er mulig å stå i sengen og kommandere stjerneflåten sin etter mangel på søvn. Min bror hadde kraftig feber en gang og hadde fantasier om at mafiaen ville ta ham, så han prøvde å gjemme seg på badet. Heldigvis varte det ikke lenge og da han kom seg tilbake til sengs sovnet han med en gang.

 

Tror det er fullt mulig å komme i slike situasjoner, men da skal det være bra ekstremt. Du bør da være i noe som tilsvarer feberen. Derfor tror jeg ikke det er søvnmangel i seg selv som er problemet, det er kombinasjonen av mangel på søvn + for lite næring (tipper jeg) + samme stilling over lenger tid.

Lenke til kommentar
Var ute blant folk i går - bursdagsfest.

En av mine WoW-spillende kompiser ankom stedet samtidig med meg. Jeg begynte å hilse på folk en og en, mens min kompis fant ut at han heller ville hilse på alle på en gang med det han selv kalte for et "AoE-Hei".

"AoE-Hei" :!:

noe så utrolig bra *ler så jeg får vondt*

Lenke til kommentar
Det er dumt å lyve når man blir gjennomskuet lett.

Dette blir andre linje i rimet:

 

Det er verre å være skråsikker på at man har rett.

Du mener altså at det ikke er noe problem for en person å være uten noe som helst søvn i flere uker, som en over her påstår?

Nei. Jeg tror ikke på det heller.

 

Jeg så bare muligheten til et lite rim.

Ok da... Så liker jeg det ikke når folk er skråsikre på at de har rett.

 

Edit: Jeg er nesten prinsippielt uenig med alle som er for sikre i sin sak. Det går ingen grense mellom svart og hvitt i hodet mitt. (Enda et rim! :D )

Jeg er prinsippielt enig med Intempestus. Du har noen gullkorn her og der. :thumbup:

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar

Jeg hadde spilt litt for mye WoW en dag, og dagen etter så jeg Star Wars. Den natta drømte jeg at jeg falt ned fra Deadwing Pass og ned i en elv. Selvfølgelig kom det noen Wookier på lvl 88 på noen svevende ting og fløy rundt meg. Plutselig tok de opp et gult lasersverd hver og begynte å banke meg, og selvfølgelig ble jeg dazed pga. Aspect of the Pack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

ITsy-bitsy mulighet for at jeg har fortalt dette før men ejg fyrer på:

Meg og broderen var i ålesund(familien vår hor der. Ja. hele familien) og en av dagene hadde en turglad idiot (aka. mamma) funnet ut at vi skulle opp på en sånn hytte. Så kunne vi spise kivikklønsh, drikke buljong og KOOOSE oss :puke:

Men ihvertfall. Da jeg gikk oppover med broderen snakket vi om hvor lang tid vi brukte opp, og av det kom til å ta like lang tid nedigjen. Akuratt da tenkte jag: "vi kan jo bare bruke heartstonen og porte hem igjen" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Mamma kom å vekte meg her om dagen, første jeg tenkte på hvor var petten min nå?

Han kunne jo taunte mamma og da kunne jeg få sove i fred og ro :):p

HAHA! den va nice! en sigg verdi setning

Lenke til kommentar

Du vet du har spillt for mye WoW når du får abstinenser når du har vært ute av spillet et par timer, drømmer om det når du er i søvn-modus, og når du er i våken-modus og ikke spiller (jf. skole/jobb/andre) planlegger hva du skal gjøre, hvor du skal dra, evt. raid, hvilken level du skal bli i dag osv.

Lenke til kommentar
Du vet du har spillt for mye WoW når du får abstinenser når du har vært ute av spillet et par timer, drømmer om det når du er i søvn-modus, og når du er i våken-modus og ikke spiller (jf. skole/jobb/andre) planlegger hva du skal gjøre, hvor du skal dra, evt. raid, hvilken level du skal bli i dag osv.

Om man fikk spillet for to uker siden, og har fri og dette skjer har du ikke spilt for mye...ikke seinere heller...du har spilt nok når du ikke får abstinenser, og for mye når det er dritt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...