Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra en helgeferie med dama og var lysten på WoW :!: kom hjem og fant ut at telenor hadde føkka opp internett igjen. første tanken var å ta med et brekkjern og sette seg på første buss til fornebu og smadre litt telenorfolk men var litt lat så ble hjemme og drev dank. det som fikk meg til å tenke var at når ejg først kom inn på spillet var det som julaften, 17. mai og mistingen av jomfrudommen på en gang :p det er bare et spill men det tar over mye av livet ditt. jaggumensan :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har i det siste drømt VELDIG mye om dette spillet, natt til lørdag så drømte jeg at jeg kommet meg til level 49, og hadde bare noen få 1000 xp igjen til level 50. Da jeg våknet og logget meg på, så var jeg level 29... =(

 

Men jeg tenker mye på WOW når jeg ligger i senga. planlegger nye PvP strategier og hvilke quest jeg skal ta dagen etterpå. Dette ender vel med at jeg drømmer om det..

 

Men jeg er glad jeg ikke er avhengig =)

Lenke til kommentar

Kompisen min, som er en NE Rogue lvl 35, hadde for noen uker siden lagd seg en UD Warrior, Og om natten så hadde han stått opp og tuslet rundt i kjøkkenet, og da moren kom ut for og spørre hva han drev med, så sa han liksom; Jeg må bare ha sverdet med speil i :yes: - Like etterfulgt av en ond UD latter; moahahhahah - så la han seg igjen. Dette er faktisk sant, ettersom moren hans fortalte det (er jeg sikker på) - Vet ikke om dette er en påvirkning av wow, men tror nok det ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...