Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kun to spill som ahr påvirket meg på denne måten. Doom 3 og WOW

 

Doom 3 hadde jeg mareritt om. Hater det spillet så intenst.

 

Wow hadde jeg også mareritt om. Jeg drømte om en stygg grønn håret gnom med sirkusbart og hentesveis som sto og lo. jeg våknet. såvnet. Der var han igjen, og slik holdt det på og han plagte meg. Jeg sov dårlig den natten. Kuttet litt ned på wow. Merk deg at jeg hadde hjernerystelse da :)

Lenke til kommentar

Jeg drømte også om wow i starten. Jeg spiller sammen med kjæresten min, og vi spiller gjerne langt uti de sene nattetimer. Og når vi endelig la oss, så skjønte jeg ikke helt hvorfor vi ikke hadde slutta å spille enda, for jeg ble helt utslitt av å ligge der å drepe forskjellige skapninger, følte at jeg sov bare halvveis...åsså ble jeg så sint når jeg kikka bort på typen som lå å sov så søtt, fordi jeg måtte gjøre alle questa alene..hehe.. Men det har gått over nå da=) nå sover jeg søtt :w00t:

Lenke til kommentar

Var på WOW lan med "Den Polse" her på forumet. satt og spilte, og plutselig hørte jeg vill skriking fra senga hans. han hadde mareritt om et quest eller noe, og når jeg ropte "hva faen skjer?`", så kom han inn med dyna i halvsøvne

og begynte å gjøre rede for en wipeout og forklarte marerittet med at han ble daska av en eller annen boss. ble helt fortumlet.

Lenke til kommentar

Har drømmer egentlig mest fra SWG noe som jeg elska..

Våkna opp etter en god natt søvn helt i hundre siden jeg loota de ubre krayt tissues'a fra en krayt dagen før men neida var bare en drøm det :/

Regne hvor mye jeg tjente på de 100 harvesterne mine var også morro å gjøre i søvne :p

Lenke til kommentar
En i klassen var vitne til at en hybelkamerat (som hadde dobbel døynet med warcraft 3 og wow) beggynte å bable uten mening om wow. Det var ca ti minutter til de skal ut og han sov ikke, men han var heller ikke helt våken. Han bare satt i en stol, så ut i lufta, og beggynte å si ting som ikke ga helt mening. Det skal ha vert noe ca slik som under

 

.... noe greier han ikke fikk med seg

Døyneren:"Jeg viste ikke at jeg var fanget" :dontgetit:

.... pause

Døyneren:"Du har lite hp og mana... Jeg må TP oss til skolen" :hmm:

Klassekamerat:"ka faen e det du snakker om..... har det klikket for deg"

.... det går en liten stund uten at noe skjer

Døyneren:"Jeg skulker skolen i dag"

....(pause, hvor han i klassen min sprinter ut av rommet for å lempe alle skole tingene i sekken mindre enn 5 min til bussen går.)

Idet han går igjennom rommet for å komme ut av hybelen hører han:

Døyneren:"Jeg finner ikke skolen på karter........ den skal være her......" :ermm:

Han prøver å få "døynern" opp,

men døynern bare svarer "jada, jeg kommer snart, skal bare hente noen potions" :blink:

Dette tror jeg faktisk er meget mulig :)

 

Har f.eks. vert på dataparty og sottet oppe 3 dager i strekk ;)

Jeg kan fortelle dere at når jeg da kommer hjem for og legge meg, og deretter våkner 2 timer etterpå og begynder og vandre rundt i huset uten og vite hva jeg egentlig driver med, og svarer på ting som folk egentlig ikke har spurt meg om men jeg selv forstår ikke hvorfor alle andre skal ver så forbanna rare og ikke forstå en dritt av hva jeg sier, alt er snudd på hodet og virker bare teit og rart :p

Det er akkurat som om du drømmer, og uansett hva du gjør klarer du ikke og komme deg ut av denne drømmen for alt virker så ekte, menst det samtidig ikke virker ekte på en prikk :cry:

 

Er det bare jeg som har opplevd dette? :dontgetit:

Ikke noen spess kjekk opplevelse :(

Lenke til kommentar

Opplevd noe lignende bortsett fra at jeg ikke hadde døgnet eller spilt noen som helst form for spill dagen før eller samme dagen. Gikk rundt i huset uten mål og mening, og bablet for meg selv og tilfeldige som kom forbi om ting som ikke hadde noe for seg. Dette varte hele dagen i 20minutters perioder, før jeg satte meg ned og så på TV uten å få med emg en dritt. Og så var det på an igjen.

Lenke til kommentar

Den første uka drømte jeg konstant om WoW, og jeg husker spesielt drømmen hvor jeg måtte gå rundt å enchante rustninger, i en slags blanding med Morrowind :D

 

Når jeg får sånne "WoW-greier" varer det liksom ikke mer en under ett sekund, men man husker det liksom godt. I dag dreiv jeg på med ei øks, og lurte i et milisekund på åssen dmg og slikt den hadde :D

Lenke til kommentar

haha! kjenner meg så utrolig godt igjen.

 

På TG hadde jeg bestemt meg at jeg SKULLE dinge 40 og få mount (er forøvrig warlock), såd et ble en del spilling. Var lvl 39 natt til lørdag og bestemte meg for å legge meg. Ble lite avslappende søvn jah, for jeg drømte HELE fuckings natta om WoW. Husker ikke helt, men tror jeg skulle fear'e ekle gnomes som løp etter meg, men fikk ALDRI kastet den jævla fear'n, og dette gjorde at jeg sto opp igjen helt ødelagt. Men klarte det jævla lvl 40 :D

 

 

Tidligere (2 år sida elns) så spilte jeg MYE Warcraft 3 Tower defense, noe som også endte i jevnlige drømmer om "maze'ing". Fy faen, sov dårlig en periode da ja (8+ timer med spilling daglig er IKKE bra).

Lenke til kommentar

Går nok bra...

 

Ser at folk ljuger som svenske stridshelter her, men ble jo artig lesning.

 

 

StarCraft har nok påvirket meg laaaangt mer enn WoW hittil har gjort. StarCraft drømmer er alltid mareritt av at en eller annen Hydra kommer etter deg så det blir full panikk..

Lenke til kommentar

Hm... så på "Lost" igår... da de hadde hentet ned Charlie (eller hva han nå heter) fra treet, midt inne i jungelen, spurte jeg meg selv:

 

"Hmmm... hvorfor ser jeg ikke char-navnene og guild-navnene deres over hodene?

Ny bug tro?"

 

Ellers er drawback'et med spilling rett før sengetid de berømmelige "flashene" av situasjoner og bilder, samt at handlingen på en måte fortsetter ut i tåka.

 

Men-men: et jækla bra spill! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...