Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok det er mulig å stå i sengen og kommandere stjerneflåten sin etter mangel på søvn. Min bror hadde kraftig feber en gang og hadde fantasier om at mafiaen ville ta ham, så han prøvde å gjemme seg på badet. Heldigvis varte det ikke lenge og da han kom seg tilbake til sengs sovnet han med en gang.

 

Tror det er fullt mulig å komme i slike situasjoner, men da skal det være bra ekstremt. Du bør da være i noe som tilsvarer feberen. Derfor tror jeg ikke det er søvnmangel i seg selv som er problemet, det er kombinasjonen av mangel på søvn + for lite næring (tipper jeg) + samme stilling over lenger tid.

mmm........skjønner va du mener.....spiller ikke wow, men en natt dytta e puta ut av senga (e sover under taket), og e hadde nettopp sett star wars 3, så e prøvde å trekke den til meg son som de gjør med lasersverd i filme.................så der sitter jeg som en tulling å banner vette av meg fordi det ikke funker. :no:

Lenke til kommentar
når du har gnagsår på håndleddet av spilling... :thumbdown:

Håndledds-gele-saker, kjøpes for en slikk og ingenting (29kr eller så) på Clas Ohlson.

Evt. du gaffer kanten på skrivebordet ditt, tar på det fancy svettearmbånd og et par sykkelhansker, som fungerer utmerket som gaminghansker:P

Svettebånt har jeg, men har enda ikke prøvd sykkelhansker, takk for tipset. :D ^^

Lenke til kommentar

Jeg gjorde noe SYKT her for noen dager siden.. Hadde vert på hobbylan hos en kompis og vi satt og spillte wow.. Søndag ettermiddag reiste jeg hjem, og mamma ba meg lufte bikkjen.. Jeg gikk bortover marken, og pluselig prøvde jeg å ta salto! Fakta! Jeg landet sånn halvveis på ryggen og tenkte for meg selv at nå var det på tide å komme seg i seng i en jævlig fart!... Så jeg kaset en wand til hunden et par ganger, og la meg :p

Endret av moppas
Lenke til kommentar
Jeg gjorde noe SYKT her for noen dager siden.. Hadde vert på hobbylan hos en kompis og vi satt og spillte wow.. Søndag ettermiddag reiste jeg hjem, og mamma ba meg lufte bikkjen.. Jeg gikk bortover marken, og pluselig prøvde jeg å ta salto! Fakta! Jeg landet sånn halvveis på ryggen og tenkte for meg selv at nå var det på tide å komme seg i seng i en jævlig fart!... Så jeg kaset en wand til hunden et par ganger, og la meg :p

Du spiller vel ikke Night Elf? :p

Lenke til kommentar

åkei her har dere en liten liste over ting som jeg har gjort etter 11. februar:

 

Møtte på eksen på et kjøpesenter og tenkte " Faen, her må jeg kite"

 

I stedet for alder o.s.v sier jeg noen ganger lvl. som hvilken level er broren din og sånt :tease:

 

Var på fotballcup og ble overfalt av noen jenter fra Andebu og tenkte "Faen ta jeg er mage og kan ikke få så mye aggro"

 

orka ikke å gymme en dag så jeg dro hjem. neste dag spurte læreren hvorfor jeg ikke var i gymen og det var såvidt jeg ikke sa" jeg mangler 50 g til epic mount"

 

Sikkert mye mer også, men det jeg kommer på sånn i farta.

Lenke til kommentar

and91 skrev:

orka ikke å gymme en dag så jeg dro hjem. neste dag spurte læreren hvorfor jeg ikke var i gymen og det var såvidt jeg ikke sa" jeg mangler 50 g til epic mount"

 

LoL!

Knall om du hadde svart det:P

 

Men det ang. lvl i stedet for alder, har jeg vært borti jeg også.

Forveksler de to veldig mye faktisk:P

 

Og hver dag når jeg dasser rundt i "våken" tilstand, tenker jeg for meg at min verden er som WoW.

Med mounts og gnomes og taurens og alt mulig.

Jeg lever så og si i den verdenen.

Det verste er at jeg føler det ganske så ekte også=/

Psykologen min skjønner det ikke helt, og det gjør ikke jeg heller.

Men jeg har en veldig livlig fantasi uten grenser, så jeg går ut i fra at det er den som har skylda :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Mount greiene har jeg også opplevd :p

 

Men det verste av alt må være etter jeg hadde sittet oppe og runna HL 1 når det kom. jeg gikk ut for å trekke litt luft. det var mørkt som bare faen, og jeg så en ting rett foran meg. jeg tenkte seff at det var en headcrab og sparka til den så den fløy bortover. viste seg at det var et pigsvin :p :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
orka ikke å gymme en dag så jeg dro hjem. neste dag spurte læreren hvorfor jeg ikke var i gymen og det var såvidt jeg ikke sa" jeg mangler 50 g til epic mount"

 

Fyrer på med den i siggen min jeg ;)

da jeg så læreren min gå i stoff som minnet om linen(jeg tenkte på det da jeg så klære hennes) Lurte jeg på om hun droppet linen :p

Lenke til kommentar
Mount greiene har jeg også opplevd :p

 

Men det verste av alt må være etter jeg hadde sittet oppe og runna HL 1 når det kom. jeg gikk ut for å trekke litt luft. det var mørkt som bare faen, og jeg så en ting rett foran meg. jeg tenkte seff at det var en headcrab og sparka til den så den fløy bortover. viste seg at det var et pigsvin :p :!:

Stakkars bolla pigsvin :p

Lenke til kommentar

Du vet du har spilt for mye når:

 

Du leser reklame for Tine`s "Mana juice" og ikke klarer å se på det som blåbær juice

 

Du ser jenter gå med t-shirts som det står "wow" på. Du driter i hvordan jenta ser ut, og ser bare på "wow" skriften

 

Du ser ei bikkje, katt, slange, og tenker. "bah, lvl 1 critter"

 

Du trykker "r" på absolutt alle chatteprogrammer

 

V

Lenke til kommentar
ITsy-bitsy mulighet for at jeg har fortalt dette før men ejg fyrer på:

Meg og broderen var i ålesund(familien vår hor der. Ja. hele familien) og en av dagene hadde en turglad idiot (aka. mamma) funnet ut at vi skulle opp på en sånn hytte. Så kunne vi spise kivikklønsh, drikke buljong og KOOOSE oss :puke:

Men ihvertfall. Da jeg gikk oppover med broderen snakket vi om hvor lang tid vi brukte opp, og av det kom til å ta like lang tid nedigjen. Akuratt da tenkte jag: "vi kan jo bare bruke heartstonen og porte hem igjen" :p

Familien gjør hva der? :!:

 

En feil som går igjen i denne tråden: Det heter ikke heartstone, det heter heartHstone, som i ildsted..

 

Min wow-drøm var at jeg var på vei til kjøpesenteret da jeg blir skutt av en NE rogue (uten pet). Jeg er warlock så jeg tenker, har ikke sjangs og løper. Men da jeg kommer til døren av kjøpesenteret bruker hunteren en pil som drar meg mot henne. Heldigvi ser mall grunten meg akkurat da og eier hunteren skikkelig. Rett etter våkner jeg og det tenker: "Jaja, hun hadde ihvertfall ikke leopard."

 

Jeg har også drept en low lvl plante i skogen med en pinne jeg bar, for å senere tro at den ikke ga HK siden den var grå. :whistle:

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar

Når eg hadde spelt WoW til seint på natt og skulle legge meg, såg eg det raude lyset frå vekkarklokka og trudde det var horde. Og ein natt drømde eg at eg låg i senga og der gjekk masse scarlet folk og vandra rundt meg. Var redd for aggro der eg låg. :nei:

 

Begge tinga gjekk over etter eit par sekund, men merkeleg var det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...