Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, klarer bare ikke å sette fingeren på hva som får meg til å reagere negativt.

Lewis Hamilton har vært i gamet fra ung alder og har nærmest fått inn PR-oppdrag med morsmelka, samtidig som det trolig er ting han liker bedre enn å være i rampelyset (som for eksempel å kjøre bil). Da blir opptredenen gjerne litt overflatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det i det hele tatt er i forbindelse med Top Gear

Står at Top Gear-crewet var med, så det er lov å håpe. En av kommentarene under sier "Teamet har vært her en uke for å Testkjøre den siste råeste modellen av Think. Den med 32 hester og karosseri laget av omsmeltede 7 up flasker". Kan være spøk like så mye som det er sant, men ikke helt usannsynlig.

 

Vært litt opptatt, så fikk først sett episode 3 og 4 nå ikveld, og jeg er veldig fornøyd. Den tredje var helt grei, men den siste nå var utrolig morsom! Spesielt testene med Kia'en. Matt LeBlanc og Bruce Willis tok kaka, haha. Har sansen for Lewis, spesielt som sjåfør, men kan forstå hvorfor enkelte ikke liker han helt, og har nok mye med det Isbilen sier.

 

Rugby-kampen var morro. Tør ikke tenke på hvor mye det har kostet i reparasjoner på bilene, og banen ikke minst. Har en følelse av at banen skulle byttes ut likevel, siden de faktisk fikk lov å herpe den slik :p.

Lenke til kommentar

Med mindre jeg misforstår: synd. Skulle heller kjørt hele spesialen i en eneste lang episode, istedetfor å spre den utover to episoder der man har star in a reasonably priced car og lignende i tillegg.

Personlig synes jeg Star in a Reasonably Priced Car og "lignende" er veldig årleit, så for min del er jeg veldig glad for at vi får det og :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dobbelposter siden det er kommet ny episode!

 

Hva synes folket? Jeg var veldig fornøyd. May sin Man vs Machine var veldig kul, og utrolig imponert av at lastebilen klarer såpass mye alene. Lo godt av bil-tennisen også. Har savnet episoder der de bygger egne biler, så dette var herlig underholdning.

 

Veldig fornøyd, og klar for en spesial jeg håper når opp til de beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...