Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei episode uten at det hentet frem noe særlig latter denne gangen.

Senna innslaget var veldig bra, og viste godt hvilken ekstrem fører han var.

Bugatti i full fart med May var bortsett fra noen ekstra km/t en reprise på sist gang, så den var litt gjesp, og Tom Cruise er fortsatt like creepy som han alltid har vært.

Imponerende runde av Diaz da, og dama kunne lage donuts også :)

Lenke til kommentar

Utrolig bra episode!

Selv om jeg ikke lo så veldig mye, så er det lenge siden jeg har kost meg så mye når jeg har sett på Top Gear.

Innslaget med Senna var kjempe bra, latterkrampa til May var priceless, og det er alltid like gøy når Jeremy sier til fine damer at han liker biler han egentlig hater. "I love the Prius!":p

Lenke til kommentar

En god episode, men langt ifra den beste jeg har sett. For lite latter og humor for at det skal være TG slik jeg liker det best, selv om det var knallgod underholdning. Supersportdelen med May og Hammond vs scooterkjørerne var høydepunktene for meg. Var også morsomt med Cruise og Diaz i studio selv om jeg ble litt lei av Clarkson sin smisking. Han virket veldig nervøs da. Noen som så hvordan hånden hans skalv i begynnelsen? Skuffende at denne sesongen er bare 6 episoder. Gleder meg til neste uke still. :D

Lenke til kommentar

Ahh da beklager jeg i så fall. Stod på et engelsk (online) programblad at det kun var 6 episoder. Men hey, jo flere episoder jo bedre. ;)

 

 

Det virker som det ikke er noen special nei. Men det skal være en

roadtrip

neste uke. :D Mer i spoilern nedefor.

 

 

 

The team purchase old British roadsters from Jensen-Healey, Lotus and TVR and they then take a wistful journey through the remnants of this country's sports-car industry, beginning in Norfolk and ending in Blackpool. Jeremy test drives the new Ferrari 458 Italia. Jeff Goldblum is the star in the new Reasonably Priced Car this week.

 

 

Episode 7:

 

 

Driving from the most westerly point at sunset, to the most easterly point by sunrise, in the new Jaguar XJR

 

 

 

Er kun det + gjest som skal være i episode 7 ifølge Wikipedia.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Pøh, Poloen min hadde LETT slått Bugattien ass! :p

 

 

431.072km/t, saaaaaaaaaaaatan :D

Fra wiki: «Customer cars electronically limited to 415.05 km/h (257.90 mph)»

Svindel, man får bare utnytte 415km/t av 431km/t! :roll:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...