Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører bukta er som å svømme i sirup og at det er "private resorts" der plyndringa går en smule kjappere.

Dyre fiskelissenser a gitt. Også må man holde formen på topp hele tiden. Stressende. Også er de trege med å dele ut kvoter og lissenser noen ganger, alt for lite konkurranse der. Liker å fiske litt offentlig nå og da.

Endret av WheelMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dro i land en makrell i bukta Lars prata om, men den ser ut til å ha utslett. Noen som har andre steder der man ikke trenger fiskekort å anbefale for greit laksefiske?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på den uten å bryte reglene. Men et annet ord for strøm er torrent. Og å bite*8=?

Så strøm+8bit=?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hurra, nå har det endelig kommet rett type fisk i en privat innsjø! Hvorfor driver vi med kodespråk egentlig? :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Dro i land en makrell i bukta Lars prata om, men den ser ut til å ha utslett. Noen som har andre steder der man ikke trenger fiskekort å anbefale for greit laksefiske?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på den uten å bryte reglene. Men et annet ord for strøm er torrent. Og å bite*8=?

Så strøm+8bit=?

Rundt 1000 kilo steinBIT nå, men problemet er at jeg deler fangsten med flere andre i samme elv..

 

Tror jeg drar i land snøret og forsøker ved en annen elv, her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...