Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt problemer med å forstå 12 timer etter release. De fleste som følger med på Top Gear og er aktive her vil jo skjønne at når det har kommet en ny episode så vil folk snakke om den. Hvis jeg ikke har sett episoden klikker jeg meg ikke inn på denne tråden og ødelegger opplevelsen for meg selv, og jeg tviler på at mange andre gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg syns at de som ikke tåler å lese noen spoilere burde la vær å lese i tråden i det heletatt. Spesielt når de klager over ikke-spoilere, som offisiell info om hva episoden skal inneholde. Sitter dere og buer på kinoen de første 15 minuttene fordi de viser trailere til andre filmer?

 

 

Pyser...

 

Lenke til kommentar

Synes hele spoiler hysteriet dras litt langt om man ikke kan nevne hvem som skal være gjest eller hvilke biler som blir testet. Er jo ikke som man røper hva folk vil si, eller hvordan en bil blir kritisert/rost.

 

Var ikke så mange som klagde sin nød rett før sesongen når VG skrev om islandsturen og det ble skrevet om det i tråden, der stod det jo langt mer om hva episoden ville inneholde enn at man vet en person skal være gjest f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken episode James og Jeremy "tester" noen eldgamle biler ifra mother russia lignende biler.

Husker at feks Jeremy brukte en hammer og slo på pansere for å vise hvor rubust bilen var, og at James trakk inn en knapp i bilen for å skifte til revers men knappen bare forsvant inn i dashborde ;P

Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken episode James og Jeremy "tester" noen eldgamle biler ifra mother russia lignende biler.

Husker at feks Jeremy brukte en hammer og slo på pansere for å vise hvor rubust bilen var, og at James trakk inn en knapp i bilen for å skifte til revers men knappen bare forsvant inn i dashborde ;P

For fremtiden kan du lagre www.finalgear.com på bokmerkene dine. Der står alle showene listet opp sesong for sesong med beskrivelse av innhold.

Lenke til kommentar

Sesong 12, episode 6.

Tusen takk xD

 

Noen som husker hvilken episode James og Jeremy "tester" noen eldgamle biler ifra mother russia lignende biler.

Husker at feks Jeremy brukte en hammer og slo på pansere for å vise hvor rubust bilen var, og at James trakk inn en knapp i bilen for å skifte til revers men knappen bare forsvant inn i dashborde ;P

For fremtiden kan du lagre www.finalgear.com på bokmerkene dine. Der står alle showene listet opp sesong for sesong med beskrivelse av innhold.

Er klarover sider som det, men å lese gjennom ørten episoder virker litt unødvendig når jeg kan spørre her og få svar rimlig raskt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Meh, får ikke sett Top Gear live, så jeg må vente lenge før den magisk havner på pcen min :(

 

Teac: OMGZOR! SPOILER! It buuuuuurns!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...