Gå til innhold

Lanka's store : Post dine Vg/Dagbladet-bilder-tråd


Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje ikke nødvendigvis en oppsettfeil. Men herregud. Tidenes dummeste overskrift på en slik sak. Jeg gadd ikke gå inn på den en gang.

 

Det viste seg å være rallylegenden Colin McRae og sønnen som omkom i en helikopterulykke. Hva faen er dette for en slags overskrift?

post-43551-1189898386_thumb.jpg

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Er kanskje ikke nødvendigvis en oppsettfeil. Men herregud. Tidenes dummeste overskrift på en slik sak. Jeg gadd ikke gå inn på den en gang.

 

Det viste seg å være rallylegenden Colin McRae og sønnen som omkom i en helikopterulykke. Hva faen er dette for en slags overskrift?

9503704[/snapback]

Skulle akkurat til å whine om dette i "Ting som irriterer så grenseløst"-tråden, men du kom meg i forkjøpet.

Og at denne saka ligg like under, gjorde det ikkje akkurat så mykje bedre. :roll:post-97982-1189902630_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tidenes dummeste overskrift på en slik sak. Jeg gadd ikke gå inn på den en gang.

9503704[/snapback]

 

Er det derfor linken er grå....? :tease:

9525927[/snapback]

Haha, så sykt bra! :!:

9527178[/snapback]

 

Før jeg leste ett innlegg på vgd om Colin McRae med den linken. Så den på forsiden og gadd ikke gå inn på den. Du må jo være ganske dum hvis du ikke tror jeg har vært innom den ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...