Gå til innhold

1 GB Twinmos hb-5 eller 2 GB twinmos vanelig?


Brusfantomet

Anbefalte innlegg

Hallo der, jeg lurer på om hva som er best,

Enten 1GB med Twinmos hb-5 brikker

Eller 2 GB med Twinmos vanelige brikker.

 

Angående de HB-5 brikkene så tenkte jeg at jeg kanskje kunne sette opp hastigheten litt, siden jeg har vannkjøling montert.

 

Eddit: jeg kom borti enter LENGE før jeg var ferdig :blush:

Eddit 2!: er en fordel og gjøre det leselig også :no:

Endret av Brusfantomet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heter Twinmos BH-5 ikke HB-5. BH5 kommer ifra at det er 15nm produksjonsprosess og de er laget for 200mhz (5ns = 200mhz)

 

Jeg ville nok ha satset på noen billige twinmos BH5 brikker ,men tviler på at det mulig å få tak i disse med en gang og 2gig ram er ganske deilig så jeg ville nok valgt det såfremt du ikke skal overklokke mye. Tror nok det er litt headrom i de gamle BH5 brikkene også ;)

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg ikke vurderer 2 GB med BH-5 brikker er at jeg har lyst på en creative cem micro også, og da må jeg ut med rundt 4000 kroner, har alle de pengene, men 1200 av dem er det en som skylder meg.

 

Men dere mener at det er best med BH-5 brikker atså, selv om det bare er 1 GB?

 

Edit: burde kansje nevne at jeg har 1 GB med vanelig Twinmos ram fra før av, og at det er derfor det står mellom 1 GB med BH-5 eller 2 GB med vanelig minne.

Endret av Brusfantomet
Lenke til kommentar
tror det blir to 512 brikker med vanelig twinmos ram på meg, koster (hvis du IKKE kjøper den i dural pack) 770 kroner

seriøst.. du burde å kjøpe TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 32*8/16chip, 433mhz, 184-P http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308282&cks=PRL !!!

 

Du kommer IKKE til å angre.. Hvis du finner ut senere at du ikke vil ha de kan du selge de til bra pris. Fordi BH-5 er jo de beste ram brikkene som finnes.

 

 

bare et tips :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kommer IKKE til å angre.. Hvis du finner ut senere at du ikke vil ha de kan du selge de til bra pris. Fordi BH-5 er jo de beste ram brikkene som finnes.

Nåja...

Må ikke ta i alt for mye nå, selv om du har bestillt de selv. Var nok snakk om at disse BH-5 brikkene ikke var "the good old ones".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...