Gå til innhold

Merkelig Tauren Druid quest


Anbefalte innlegg

jeg var i thunder bluff og fikk en quest der jeg skulle dra til moonglade og snakke med en sånn kjempebjørn og deretter dra tilbake til thunder bluff.

 

må jeg gå?

 

Og en ting til: Moonglade var visst en Night Elf by... Men hva i huleste skal jeg der da? jeg er jo horde og Night Elf er jo Alliance!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, det er faktisk to flightpoints i Moonglade. Iallefall for Night Elves... ett inne i byen, der det er for både Tauren og Night Elves (det går til Rutheran Village eller hva det nå heter på Teldrassil) og ett helt sør, som går til auberdine. (var iallefall det før den siste patchen, veit ikke om de har fiksa det også når de fiksa flightpaths på Kalimdor...)

 

 

Forresten: Kan man trade med tauren i Moonglade når man er nightelf? :D

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Teoretisk sett skal det være mulig å komme dit for andre også. Men jeg har ikke prøvd å løpe opp der. Min rouge-kjæreste hadde en plan om å løpe dit en gang. Han ble litt lang i maska da han så at jeg bare kunne teleporte dit. :)

 

På den annen side, det er et svært lite spennende sted.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Går supert å komme seg til Moonglade selv via vanlig gange. Ei hule helt nordøst i Felwood, fører til Winterspring og Moonglade. Eneste drawbacken er at hula voktes av mange Furbolgs på lv. 54-56, og de er sure fra dag en. Du kan selvsagt få disse til å ikke angripe deg ved å mose haugevis med Deadwood Furbolgs helt sør i Felwood, men disse er level 48-50. Så... Du kan ikke direkte satse på å komme til Moonglade før rundt lv. 50 minst, med mindre du vil dø x-antall ganger.

 

Jeg (Dverg, lv. 57) har nå hatt to quester som krever at jeg snakker med noen i Moonglade, noe som betyr at det ikke er helt "Druid-only".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...