Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får nesten aldri gratis skifte. Det er kun når talenttreet har blitt endret, slik som vi paladins har fått gjort i denne patchen :)

5381766[/snapback]

 

Jeg synes egentlig både warriors og huntere burde nullstilt talents i 1.9. Beast mastery treet har fått nerfet 31 poengeren som nå bare gjør halvparten av damagen den gjorde tidligere, og for warriors er nå 31-5-15 build mye mer attraktivt en tidligere. Blir nok ikke bare en håndfull warriors og huntere som respeccer for å si det slik.

Lenke til kommentar
hunters har fått en buff mot mages. Jeg kunne overleve 15 sec pga ice block og blink/mana shild. Men 18 sec = dead mage

5381897[/snapback]

 

Du må huske at petten ikke lenger kan spise deg levende. 50% mer damage på petten overlever nok mages skal du se. Og ja, jeg har testet dette en god del på testservern med hunter. Magene hadde ikke store problemer med å overleve. Magene der hadde tier 1, men likevel.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Jeg var inne på Burning Blade i 10 min eller noe før jeg ble disconnected jeg. Nå står jeg også fast på handshaking ><

 

edit: Når jeg endelig kom inn igjen, tuslet jeg på AH - kjøpte 4 x Traveller's Backpack - og da jeg skulle ta de ut fra mailen fikk jeg bare ut en fattig backpack. Tre stk som er bortevekk, til og med etter at jeg relogget ><

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
nå er faen meg the venture co nede igjen etter maintenance.... nå har de ikke skrevet den opp på lista på login'en heller...: :( :( :(

5382353[/snapback]

 

Er sånn hver eneste onsdag :( Begynner å bli ganske irriterende at venture co er blant de siste som kommer opp hver gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...