Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer jeg ikke inn på Arathor i det hele tatt, det begynte med at jeg ikke fikk releasa spriten min da jeg døde nede ved Booty Bay. Måtte da gå ut av spillet og vente litt før jeg komme inn igjen. Og en stund etterpå da jeg ankom Dustwallow Marsh, var alle mobsene og NPCene borte, selv fra Theramore Isle. Gikk da ut av spillet igjen, og etterpå stoppet det opp ved "Retrieving Character List". Etter å ha prøvd å logge meg på et par ganger, går innloggingen rett inn der man velger Realm-type og språk. Sjekket Realm Status, Arathor er IKKE nede.

 

Hva kan være galt da?

 

EDIT: Arathor var visst nede likevel, den kommer ikke opp på Realm-lista in-game.

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Due to complications at the start of the weekly maintenance Realms may take longer to return to service.

While we are making every effort to restore service as quickly as possible Realms may be off-line for up to an additional 2 hours.

 

11:16 CET - Update:

The following Realms will be unavailable for a bit longer:

Balnazzar

Genjuros

Hellscream

Laughing Skull

Magtheridon

Nordrassil

 

We expect these to be back up at the latest 16:00 CET.

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post750315

Lenke til kommentar
gaaaaagh

 

1.5 time over tida nå. Jeg vil spille og leke med talents

 

V

5381719[/snapback]

 

Er en ting jeg aldrig har fått med meg: Når, hvor ofte eller i hvilke tilfeller er det vi får 1 gratis skifte av tallent build?

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
gaaaaagh

 

1.5 time over tida nå. Jeg vil spille og leke med talents

 

V

5381719[/snapback]

 

Er en ting jeg aldrig har fått med meg: Når,hvor ofte eller i hvilke tilfeller er det vi får en gratis skifte av tallent build?

5381756[/snapback]

Hvis blizz vedtar å gjøre de litt større forandringer på talents eller abilities...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...