Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke server eller patch jamring, men likevel! Gadd ikke lage ny tråd. Dette skjedde i dag:

 

Jeg var inne på WoW i dag tidlig i 2 sec for å sjekke om pay-cardet var gått ut, nei. I Asker i dag stod jeg og SÅ og HOLDT et jævla pay-card i hånda, men tenkte at jeg ikke trengte å kjøpe siden jeg hadde mer igjen. Så logger jeg meg på i kveld, men nå har det gått ut!! :scared:

:realmad:

FFS! Hva skjer med det? Kan de ikke vente til dagen er ferdig!? :angry:

 

 

EDIT: Dragonmaw var da ikke nede for meg i går kveld. Spilte fra 21.00 til 23.00 ca

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Kanskje ikke server eller patch jamring, men likevel! Gadd ikke lage ny tråd. Dette skjedde i dag:

 

Jeg var inne på WoW i dag tidlig i 2 sec for å sjekke om pay-cardet var gått ut, nei. I Asker i dag stod jeg og SÅ og HOLDT et jævla pay-card i hånda, men tenkte at jeg ikke trengte å kjøpe siden jeg hadde mer igjen. Så logger jeg meg på i kveld, men nå har det gått ut!! :scared:

:realmad: 

FFS! Hva skjer med det? Kan de ikke vente til dagen er ferdig!?  :angry:

 

 

EDIT: Dragonmaw var da ikke nede for meg i går kveld. Spilte fra 21.00 til 23.00 ca

5290604[/snapback]

 

Mener det er sånn at de regner gamecardet 30dager fra det tidspunktet du la det inn.. for på mitt på account management står det et nøyaktig tidspunkt hos meg..

Lenke til kommentar
Kanskje ikke server eller patch jamring, men likevel! Gadd ikke lage ny tråd. Dette skjedde i dag:

 

Jeg var inne på WoW i dag tidlig i 2 sec for å sjekke om pay-cardet var gått ut, nei. I Asker i dag stod jeg og SÅ og HOLDT et jævla pay-card i hånda, men tenkte at jeg ikke trengte å kjøpe siden jeg hadde mer igjen. Så logger jeg meg på i kveld, men nå har det gått ut!! :scared:

:realmad: 

FFS! Hva skjer med det? Kan de ikke vente til dagen er ferdig!?  :angry:

 

 

EDIT: Dragonmaw var da ikke nede for meg i går kveld. Spilte fra 21.00 til 23.00 ca

5290604[/snapback]

 

Mener det er sånn at de regner gamecardet 30dager fra det tidspunktet du la det inn.. for på mitt på account management står det et nøyaktig tidspunkt hos meg..

5292226[/snapback]

 

Det suger litt! Meget irriterende

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvorfor ikke denne tråden flyter over av jamring akkurat nå... nekter å tro at det kun er meg som logger på med 9k ms og discer etter 30 sek?

 

Skjedd de tre gangene jeg har kommet inn i dag.

 

Trodde planen bak server maintenance var å ordne slike ting... det var akkurat likt i går kveld. Går på andre døgnet uten spilling nå.

Lenke til kommentar

Javel... tredje døgnet på rad uten spilling... kommer inn, men discer etter 30 sek.. var helt oppe i 12k ms den ene gangen.. Har sikkert prøvd mangen hundre ganger.

 

Har prøvd det som er av tiltak, hvis det ev. var her feilen lå:

 

Slettet addons, WTF og WDB, kjørt virus,adware og spyware programmer, kjørt scandisk, defrag, repair tool fra WoW, prøvd å kjøre direkte via modemet istedenfor via routeren.. men har snakket med Lyse og, de har ingen problemer.. den andre internett trafikken min går bra. Har ingen lasting på osv. Samme resultat selv om jeg bytter realm, har prøvd 4 forskjellige.

 

Har skrevet slik et Webmail skjema til Blizzard, uten svar forløpig selfølgelig.. er aldri på lenge nok til å kunne kontakte en GM.

 

Har prøvd å kjøre via min nye bærbare, samme resultat.. bruker også 10 min på hver side jeg skal kikke på, på www.wow.europe.com.. hvis jeg i det hele tatt kommer så langt.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Sliter også med heftig disc midt på dagen, men det er dumme ngt som gjør det..

5296902[/snapback]

 

Jeg har blitt disca hver gang jeg har logget på de 3 siste døgnene, og det er til alle tider. Har ikke fått spilt et sekund.

 

Fikk mail fra tech support nå, jeg måtte fylle inn masse dritt om internett leverandøren min, IP, hvilket realm (det skjer jo på alle realm jeg prøver), hvor charen befinner seg (jeg har toons overalt, samme problem hvor enn jeg er), gjøre en tracing på linja mi (som var helt superb) å sende dem osv. osv.

 

Tviler på jeg får spille i dag heller... romkameraten min har heller ikke spillet på 3 døgn og vi holder på å gå på veggene! Eksamen er over, og det var nå vi skikkelig skulle kose oss... blåser og regner surt ute osv... kjempekjekt å ikke få spille nå ja

:wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...