Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Det så ut som om det skulle bli et dårlig konsert år for min del, men nå begynner det faen meg å hjelpe :D

 

Så langt i år så er det kun Stone Sour som er sett live på Rockefeller og det er jo ikke godt nok...

 

Nå har jeg billetter til Metallica på Valle, Queens of the Stone Age på Hove festivalen, Tool på Øya, Rolling Stones på Valle, Chris Cornell på Sentrum Scene og dessverre Dream Theatre i Spectrum...

 

Så er det bare og håpe at det blir flere etter hvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yeey!

fått billet til første dag på quarten!

Machine Head! \m/ 

 

Hove å Quart! ^^

8830252[/snapback]

 

Det er vel ikke slik at dagsbilettene noen gang kommer til å bli utsolgt? Har planer om å kjøpe 2 og 4. juli dagspass på standen. Det går vel det, right?

 

EDIT: Da snakker vi quarten

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Jepp, Wolfmother i dag. Skulle egentlig med SteffyPants, men posten klarte å rote vekk billettene hans. Blir nok en kick ass opplevelse.

8844224[/snapback]

 

Stakkars SteffyPants :cry: Posten sliter ofte med å levere ting

8844468[/snapback]

Enig, stakkars meg. =(

 

Jaja, kan nevne at jeg skal på Roskilde, så sommeren er ikke ødelagt helt enda. Det er dog bittert at det endte sånn.

Lenke til kommentar

Dette er andre konsert i Bergen i vår der dei startar med 18-årsgrense og fjernar den seinare. På billetten min frå både In Flames og Wolfmother stod det 18-års aldersgrense, skuffande.

 

Wolfmother var i form og leverte varene, syretrippsoloar herifrå til månen og god energi på scenen. Bassisten/keyboardisten imponerte med ordentleg speleglede.

 

Oppvarmingsbandet var ikkje så imponerande at det gjorde noko, men det var morosamt når gitaristen mista gitaren og fekk strap'en på feil side av ledningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...