Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Var i Belgia på Graspop Metal Meeting fra 22-24 juni, så følgende band:

 

-Celtic Frost

-Mastodon

-Iron Maiden

-Korn

-Heaven and Hell

-Dimmu Borgir

-Lamb of God

-DevilDriver

-Chimaira

-Slayer

-Children of Bodom

-Ozzy Osbourne

-Black Label Society

-Joe Satriani

-1349

-Vader

-Atheist

-Finntroll

 

Det var mildt sagt en vill helg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Metallica med oppvarming imorgen :w00t:

 

Dimmu borgir sentrum scene ut i November en gang. Tror det er 7.?

Orker ikke å løfte den late ræven min opp av stolen for å sjekke ;)

9041283[/snapback]

trur det er 6 eller 9 de kommer ikke 7 :p men jeg vill ha med meg noen på den jeg og, hadde jeg bare bodd i oslo kunne jeg reist alene men når jeg bor i porsgrunn er det litt dyrt og betale 360 kr T/R med buss alene for og ikke ha noen og være med i oslo :( noen fra porsgrunn/skien område som kan tenke seg og være med meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
15.00 - 00.30

Bryan Ferry

Sivert Høyem & The Volunteers

Grant-Lee Phillips

William Hut

Chip Taylor

The Posies (accoustic)

Tommy Tokyo

Radioniose

13.30 - 00.30

The Flaming Lips

Danny & Dusty

Big Star

Gillian Welch

Beasts of Bourbon

My Midnight Creeps

Shit City

Davenport

Bob Haley

 

Skal på Downonthefarm i Halden, 4/5 August.

Favorittene er Bryan Ferry, og Grant Lee Phillips.

:cool:

Lenke til kommentar

Var på Genesis konsert i München i går! Det var bare helt rått... Lyd og lysshow og en inspirert Phil Collins helt på topp :)

 

Har bestilt billetter til Steinkjerfestivalen i August også! Begynner å bli noen år siden siste gang jeg så Supertramp Live. Gleder meg sinnsykt og setter på "Breakfast In America" :)

Lenke til kommentar

Tror jeg tar turen til Hole in the Sky, helgepass (Testament, Mayhem, Entombed, Belphegor, Anaal Nathrakh, Melechesh, Immortal, Kreator, Sabbat, Destroyer 666, Bloodthorn og et ukjent)

 

Og vurderer Dream Theater i Spektrum

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Var på Genesis konsert i München i går! Det var bare helt rått... Lyd og lysshow og en inspirert Phil Collins helt på topp :)

 

Har bestilt billetter til Steinkjerfestivalen i August også! Begynner å bli noen år siden siste gang jeg så Supertramp Live. Gleder meg sinnsykt og setter på "Breakfast In America" :)

9053529[/snapback]

 

Jøss, nå fikk jeg en klump i halsen ... :) Har Supertramp i nærheten av originalbesetning? Du hiver på noe lettfattelig, mens jeg tror jeg setter på: Crime Of The Century. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå må du ikke friste en enkel sjel ... :blush: Mens jeg skriver dette, skotter jeg over på min selvvalgte pine og gnagsår, som pludrer ut sine uforståelige, og knapt hørbare interesser. Fikk faktisk en struktur på en heildundrende løgnhistorie oppi nepa, som hun ikke har hørt før, og som jeg kunne bruke til dette formålet. Men siden det er Onsdag, og helgefreden på dette stadiet er tilnærmet hellig, får jeg trøste meg med skiva som ruller i bakgrunnen i dette øyeblikket.

:D

 

Dette ble i overkant ot, så jeg slenger på litt skryt om en artist jeg selv skal oppleve. hvis navnet: Grant Lee Phillips sier deg noe, vil jeg anbefale deg å stampe Volvo Amazonen din, og sette snyteskaftet i retning Halden ca. 4/8-07. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...