Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Dette er andre konsert i Bergen i vår der dei startar med 18-årsgrense og fjernar den seinare. På billetten min frå både In Flames og Wolfmother stod det 18-års aldersgrense, skuffande.

 

Wolfmother var i form og leverte varene, syretrippsoloar herifrå til månen og god energi på scenen. Bassisten/keyboardisten imponerte med ordentleg speleglede.

 

Oppvarmingsbandet var ikkje så imponerande at det gjorde noko, men det var morosamt når gitaristen mista gitaren og fekk strap'en på feil side av ledningen...

8850861[/snapback]

 

hvor kommer in flames?? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyfader, noe av det beste jeg har vært med på! Spesielt på slutten når de spilte Joker & The Thief. Hvor sto du hen?

 

Måtte jo bli bra med det ene albumet de har gitt ut. Perlene rant jo bare på.

 

 

Tori Amos likte jeg ikke, men har aldri hørt på det før. Synes bare musikken hennes var bråkete, kaotisk og slitsom. Merket aldri når de startet på ny sang en gang, men det er min mening.

 

Trodde Tori Amos var rolig piano jeg :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skal se The Who på Quart-festivalen på Onsdag. Første gang jeg ser The Who live, håper på en flott konsertopplevelse. :)

8987167[/snapback]

 

Skal på The Who jeg og. Har funnet ut at den dagen (onsdag 4. Juli) er kanskje den beste dagen med Motorpsycho og The Who. Noe annet jeg gleder meg til er Juliette and the Licks.

 

Sees! :cool:

Lenke til kommentar
Da blir det ikke no Metallica på meg likevel  :cry: Er bortreist. Akkurat nå er ejg rimelig sint på pappa  :realmad:

8987390[/snapback]

kan du ikke bare bli hjemme da? eller hvor gammel er du?

8987731[/snapback]

 

15. Skal prøve å få til å bli hjemme. Men kjenner jeg pappa rett så drar han meg med etter ørene.

Lenke til kommentar
Da blir det ikke no Metallica på meg likevel  :cry: Er bortreist. Akkurat nå er ejg rimelig sint på pappa  :realmad:

8987390[/snapback]

kan du ikke bare bli hjemme da? eller hvor gammel er du?

8987731[/snapback]

 

15. Skal prøve å få til å bli hjemme. Men kjenner jeg pappa rett så drar han meg med etter ørene.

8989441[/snapback]

hvor skal dere henne da?? kan du ikke spøre etter og bli hos beste forendra dine da ;)

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med konserter for i år ser det ut som... Litt trist egentlig.. :cry:

 

Har vært på:

Pearl Jam konsert i Tyskland (The Futureheads og Interpol som oppvarmere)

The Who konsert i Kristiansand (Juliette and The Licks og Motorpsycho som spilte før).

 

Beste sommeren på lenge (rent musikalsk)...

 

Neste konserter kan være noe lokalt for min del...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...