Gå til innhold

Face of Mankind. Kjempekult MMORPG. (Open beta)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kl fem over halv tre i dag kom det nye etterlengtede interfacet + en haug til med oppdateringer bla. bedre grafikk.

 

Men det er ikke helt problemfritt da det er haugevis med saker og ting som ikke virker. foreksempel å produsere ting med pmod, noen ganger kommer ikke menyer opp på feks vortex og storage, spiller kræsjer om man refresher på mission details så ikke bedøm spillet utifra det dere opplever i dag :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt i over en måned nå, og jeg synes det er meget artig. Vurderer sterkt å betale for dette når det blir sluppet kommersielt. Det blir bare artigere og artigere etter hvert, og det blir spesielt bra når vi får flere "events" som den som var i går (lørdag). LED og FDC skulle beskytte noen forskere som drev med noe forskning (jeg vet ikke om de egentlig gjorde noe da), men etter 40 minutter var alle forskerene døde (de ble skutt av FDC for at de ikke skulle falle i fiendens hender, IOM. at de hadde sensitiv informasjon). Veldig bra med slike events; da får man skikkelig organiserte kamper.

 

ehs5: Legger du meg til i listen over folk som spiller?

Ingame: Gilbert Bates, FDC

Endret av eught
Lenke til kommentar
Har spilt i over en måned nå, og jeg synes det er meget artig. Vurderer sterkt å betale for dette når det blir sluppet kommersielt. Det blir bare artigere og artigere etter hvert, og det blir spesielt bra når vi får flere "events" som den som var i går (lørdag). LED og FDC skulle beskytte noen forskere som drev med noe forskning (jeg vet ikke om de egentlig gjorde noe da), men etter 40 minutter var alle forskerene døde (de ble skutt av FDC for at de ikke skulle falle i fiendens hender, IOM. at de hadde sensitiv informasjon). Veldig bra med slike events; da får man skikkelig organiserte kamper.

 

ehs5: Legger du meg til i listen over folk som spiller?

Ingame: Gilbert Bates, FDC

Skal legge deg til. ;)

 

 

 

Btw, navnet mitt i spillet er nå Deus Ursuss X.

Lenke til kommentar
Har spilt i over en måned nå, og jeg synes det er meget artig. Vurderer sterkt å betale for dette når det blir sluppet kommersielt. Det blir bare artigere og artigere etter hvert, og det blir spesielt bra når vi får flere "events" som den som var i går (lørdag). LED og FDC skulle beskytte noen forskere som drev med noe forskning (jeg vet ikke om de egentlig gjorde noe da), men etter 40 minutter var alle forskerene døde (de ble skutt av FDC for at de ikke skulle falle i fiendens hender, IOM. at de hadde sensitiv informasjon). Veldig bra med slike events; da får man skikkelig organiserte kamper.

 

ehs5: Legger du meg til i listen over folk som spiller?

Ingame: Gilbert Bates, FDC

Gillbert Bates det er deg :!:

 

Jeg skal betale for dette, dette er noe av det beste jeg har prøvd :love:

Når man kommer litt inn i spillet er det veldig gøy, syntes egentlig bare det var kjedelig i begynnelsen.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...