Gå til innhold

Face of Mankind. Kjempekult MMORPG. (Open beta)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dettehar vert et problem i det siste.. jeg fikk ikke denne meldingen, men jeg vet mange andre fikk den. Spør på forumet eller IRC kanalen.. der får du svar med en gang.. og forhåpentligvis det du leter etter =D

 

Ahh.. got å gomme inn i spillet igjen.. litt kjipt med bugs.. men bugs er ingenting i forhold til laggen som kommer når man setter opp missions. Man klarer ikke å gå, skyte eller noenting som helt.. fikk nettop en melding om " your gameserver will shut down in 5 min for maintainance, please finish important blah blah bla.." Håper de skal fikse mission laggene!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skrive en post med en gang det var oppe igjen, men tenkte jeg skulle vente til det fungerte sånn passe bra (i og med at de har byttet spillmotor). Like etter den nye motoren fungerte ikke missions (de laget noe enormt med lag), og det var mange andre ganske alvorlige feil. Nå har de rettet opp i en del, men det er fortsatt en del problemer med lydsystemet (vanskelig å høre hvor folk skyter fra og sånt). Dog er det spillbart, og jeg anbefaler alle som leter etter et nytt MMORPG å prøve dette.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å logge meg på spillet. Jeg kommer ikke lengre enn til "login screenen".

Jeg får til å skrive inn brukernavn og passord, men når jeg trykker på "login" så skjer ingen ting, det bare står "logging in" under exit knappen og sånn står det bare.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har ennå ikke fått prøve spillet :no:

Lenke til kommentar

Jahaja

mekke meg en LED char

 

Hratgard Craddock

 

Men.. then what :p for det første så var det umulig å finne noen av de våpna som ble foreslått i newbguiden her til i nærheten av foreslått pris...

 

Og bortsett fra det.. WTF is going on.. Litt dårlig grafikk i spillet (uten at jeg bryr meg spess om det atm.. ) som gjør at jeg syns ALLE ser helt like ut. Umulig å se friend or foe.. og kom stadig en eller anna som dem på chatten kalte MW løpende og plaffa ned folk.. helt umulig å se hvem som er hva :p

 

Og bortsettfra det så var jeg jo heeeelt lost.. Fant ut at jeg kanskje skulle prøve å se om det var noen guider her på formet.. og da mener jeg ikke newbie guider, men heller en ingame guide :p

 

Henger på #gamer.no som un-maniac, og faller muligens innom FOM servern i ny og ned av meg selv, så prøv å send meg en ingame mail om du har lyst å vise meg verden slik at også jeg blir frelst.. :p

 

Hrat

Lenke til kommentar

Spillet har vanvittig mye problemer. Trenger nok lang tid før de kan begynne å ta betalt.

 

Ble nettopp drept fordi jeg ikke hørte at jeg ble skutt på, og når jeg skjøt tilbake funket ikke våpenet mitt.

 

Mitt inntrykk er at det er et elendig spill :)

Lenke til kommentar
Spillet har vanvittig mye problemer. Trenger nok lang tid før de kan begynne å ta betalt.

 

Ble nettopp drept fordi jeg ikke hørte at jeg ble skutt på, og når jeg skjøt tilbake funket ikke våpenet mitt.

 

Mitt inntrykk er at det er et elendig spill :)

Mange sitter med det inntrykket fordi de bare blir drept hele tiden og de aner ikke hva som skjer. Det er fortsatt mange bugs ja og mye de må fikse, men om du først setter deg inn i det så er det et helt unikt gameplay som jeg ikke har funnet noen andre steder. Gi det en sjanse og spør folk på faction chat om hjelp :).

Lenke til kommentar

Hør her folkens.. grunnen til dere dør er noek som det blir nevnt utallige ganger at det er BETA! Etter den nye patchen (som vi ventet 11 dager på) har mye gått adondas! Ikkje alle animasjoner virker, våpen funker bare i 1person, bugs slik du detter gjennom gulvet. Etter en kjapp patch etter den store har de fått fikset opp en hel del slik at spillet er spillbart igjen.

Den buggen som kansje irriterer meg mest er at turrets ernede. I brooklyn mall, her alle henger!, var det en gang fredelig og FDC og "Politiet" patruljerte rundt. Men siden Turrets er nede er det FULL KRIG! BoS (Brotherhood of shadow) tar helt av med angrep på brooklyn.. Skal du til markedet for å sjekke det du selger elelr ska skøpe noe er du nødt til å polstre deg opp med allt du finner av armor og inplants (skjold) for det er ikke lurt å steppe inn i en krig.

 

Jeg sjønner godt at folk syns spillet er kjedelig når de ikke kommer inn i det. Jeg vet hvordan det er å sitte inni cloningstubene 80% av spillets spilletid. Men etterhvert lærer du hvordan (og hvilke) oppdrag som er kjekke og actionsfyllt uten at det er farlig(doh.. det er det jo uansett da). Jeg råder folk å linke spillaccounten med forumaccounten (det ligger en guide på dette på forumet) Linker du accountene så får du tilgang til Factionforums der allt millitære, økonomi, planer, hvem er vi i krig mot, hvilke planeter skal vi angripe.. allt som er på agenda!

 

I de 3 siste dagene har jeg hatt de kjekkeste spilletimene med FOM. Jeg selv er CMG (Colonization and Mining Guild) som blir rompekjørt over allt (til og med av politiet!) vi er den factionen med lite colonier. Vi klarte å ta over BoS sin ene coloni, Pax Prime, og deretter skulle vi ta en annen. Pax er hjemmeplaneten til BoS, så vi ble enige om at de skulle få den tilbake (eller noe slikt, jeg er ikke i politikergruppen) og vi skulle være i fred på en annen coloni. Men det viste seg av vi aldrig kan stole på BoS. Nå er vi i full krig mot BoS og vi har store problemer med Mercs som tygger seg innpå på den nye colonien vår.

 

Jeg hadde det største forsvaret i min karriære som FOM spiller (hoho 7-8 dager =D) Helproppa med CMG vaktet envortex utgang (en node) på den nye planeten vår.. plafra alle fiender som kom igjennom.. Dette er ikke det kjekkeste. Men plutselig hørte vi en hær av føtter over oss. Vi snudde oss og stirret som hauker på trappeoppgangen. Det ble en heftig kamp! Plasmakuler suse over hodet ditt, jeg skyter febrilsk tilbake! Jeg går dypt inn i sjela og henter opp de gamle CS taktikkene og plafer løs. AU.. low HP bruker medpacks som jeg har proppa inventory med. Plafrer videre og ser folk falle på begge sider. Nye forsterkninmger kommer ut av noden. Klarer ikke å konsentrere deg og allt ender med at du blir plaffret i ryggen.

 

I clonetuben ser jeg at folk mase febrilsk på chatten.. "WE WON" "get back her as soon as possible, we must win this war", "we WON!!!! 2 CMG left, 0 of theires" osv osv.. slik har det fåregått de siste dagene.. Disse teams mot teams skytingene er helt konge!! Og finner man de rette missionene i tilleg, tjener man penger på å holde seg på plassen. Dette er FUN!!

Lenke til kommentar

ja. Spillet har litt mye bugs nå ja.. Som for eksempel med lydene.. Du hører ikke for skuddene kommer ifra, også henger lyden etter når du skyter etc. Også utgjør dette en stor lag når mange skyter.

 

Men jeg har merket at noen detaljer har blitt mer "3D-aktig" med denne nye motoren. Syns spillet er greit jeg nå også, men savner den gamle combat"motoren". Slik jeg har opplevd det nå, er det en liten lag i når du mister HP når du blir skutt på. Eksempel kan være det at jeg springer og skyter på fienden, og de skyter på meg, jeg taper HP, og stikker av for å ta en MEDPACK, og ser HP gå oppover, så, ser jeg at jeg er på 67 HP, og så er jeg plutselig død. akkurat som jeg hadde blitt truffet med en rakett (I dette spillet, tåler du mer, enn hva som menest med realistisk, dvd, du dør ikke av et skudd) Som sagt er det lettere å dø, og drepe i den nye patchen, og det var for å minimere kjemetiden 1vs1. som regel kunne det ta 2-3 min før en av dei døde. Har selv opplevd å holdt på lenge å skyte ned 1 fiende. Men, jeg er liksom vandt med det nå, og savner det egentlig, for jeg var mye bedre da.

 

Vi får bare håpe de begynner å lage mange bug fixes patcher, men at det vil holde på i flere månder framover!

Lenke til kommentar

hmm.. kan ikke huske jeg leste noe om fengselet når jeg leste alle postene, men nå kan jeg fortelle at jeg har ver i fengselet på Demorgans castle, og jeg må si det var noe av det kjedligste jeg har vert med på! og det blir enda mer irriterende når man blir arrester helt uten videre! Jeg hadde ikke gjort noooe gale, så kommer 3 GD opp til meg og snakker piss til meg.. Jeg brydde meg ikke så særlig og spurte vennelig om de kunne vise veien til vortex terminalene. Det endte selfølgelig med at de skøt meg med Rubber bullet, så jeg ikke kunne stikke av, og jeg ble arrestert. Jeg kan milt sagt at jeg er sint på disse 3 folka, og de ligger høyt på min "hate-liste", så neste gang jeg ser en av dem alene eller 2 av dem, så skal de få svi! GD Oppfører seg som 10åringer... jeg som trodde GD skulle være "de snille", men jeg har sett de siste dager, de er (mange, ikke alle) langt ifra "de snille"! Jeg har opplevd (og mange andre i CMG) at vi blir skutt ner helt tilfeldig.

 

Men dette stopper ikke meg fra å spille spillet =D vil ikke knekke av noen tåplige GS som er noen drittunger. Jeg skal nokk hevne meg.. en eller aen vei! =D om det så blir utpressing eller blod..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...