Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har VFC sin HK416, og kan skrive under på at det er ett konge våpen. Det eneste som er "-" er ledningen til batteriet som kommer ut på en helt idiotisk plass. Fikk noen til å legge den om, og bak i stokken, og etter det er det bare ett KONGE våpen. Anbefales på det sterkeste!

 

Har ett spørsmål... er det mulig at railen på ett våpen er skjev? Kjøpte nytt ACOG sikte, men får ikke stilt det nok til høyre. Viss det er det som er problemet, at railen ikke er helt rett, hvordan kan jeg da fikse dette?

Lenke til kommentar

har VFC sin HK416, og kan skrive under på at det er ett konge våpen. Det eneste som er "-" er ledningen til batteriet som kommer ut på en helt idiotisk plass. Fikk noen til å legge den om, og bak i stokken, og etter det er det bare ett KONGE våpen. Anbefales på det sterkeste!

 

Har ett spørsmål... er det mulig at railen på ett våpen er skjev? Kjøpte nytt ACOG sikte, men får ikke stilt det nok til høyre. Viss det er det som er problemet, at railen ikke er helt rett, hvordan kan jeg da fikse dette?

Hvor kjøpte du den ifra? :)

Lenke til kommentar

Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben.

Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:)

 

of case:

Skal kjøpe lmg :))

sett på denne http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/ProductDetail?prodID=30170

med power upgrade level 4:

Som øker fpsen fra 360 til 440

+ Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following:

1. Install Prometheus spring

2. Systema Bearing middle gear

3. Systema Steel bushings

4. Systema Hi Torque gears

5. Battery Compartment Mods

6. Systema Directional Piston Head

7. Systema Bearing Rear Spring Guide

8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth)

9. Fuse removal

10. Custom work to ensure smooth operation

This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun.

 

Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? :D

Lenke til kommentar

Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben.

Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:)

 

of case:

Skal kjøpe lmg :))

sett på denne http://www.redwolfai...il?prodID=30170

med power upgrade level 4:

Som øker fpsen fra 360 til 440

+ Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following:

1. Install Prometheus spring

2. Systema Bearing middle gear

3. Systema Steel bushings

4. Systema Hi Torque gears

5. Battery Compartment Mods

6. Systema Directional Piston Head

7. Systema Bearing Rear Spring Guide

8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth)

9. Fuse removal

10. Custom work to ensure smooth operation

This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun.

 

Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? :D

Hadde ikke brukt peng på Redwolf oppgradering, med mindre du ikke har peiling på å skru selv og det ikke finnes noen med peiling på oppgraderinger i nærheten. Har sett en av de Redwolf oppgraderingene og jeg er ikke imponert. Skal ikke si jeg gjør perfekte oppgraderinger, men den Redwolf oppgraderinga var godt under min standard for å si det sånn.
Lenke til kommentar

Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben.

Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:)

 

of case:

Skal kjøpe lmg :))

sett på denne http://www.redwolfai...il?prodID=30170

med power upgrade level 4:

Som øker fpsen fra 360 til 440

+ Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following:

1. Install Prometheus spring

2. Systema Bearing middle gear

3. Systema Steel bushings

4. Systema Hi Torque gears

5. Battery Compartment Mods

6. Systema Directional Piston Head

7. Systema Bearing Rear Spring Guide

8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth)

9. Fuse removal

10. Custom work to ensure smooth operation

This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun.

 

Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? :D

Hadde ikke brukt peng på Redwolf oppgradering, med mindre du ikke har peiling på å skru selv og det ikke finnes noen med peiling på oppgraderinger i nærheten. Har sett en av de Redwolf oppgraderingene og jeg er ikke imponert. Skal ikke si jeg gjør perfekte oppgraderinger, men den Redwolf oppgraderinga var godt under min standard for å si det sånn.

Har bestilt, :( men får krysse fingrende :))

Har null peiling på å skru selv :p

Lenke til kommentar

Bor sørpå desverre, brukte det egentlig som et eksempel på hvordan man kan få mer for pengene om man går gjennom privatpersoner. Vil tro det er en eller flere kompetente airsoft teknikere i Oslo området, Norge er et lite land, men det er ikke SÅ lite. Bare prøv å legge merke til hvem som har de mest oppgraderte våpnene på den lokale banen, også spør du de om de har gjort oppgraderinga selv.

 

Blir vel litt kostbart å sende et helt våpen i posten, men ei girkasse koster vel ikke så mye å sende. Men er vel ikke aktuelt om du allerede får det ferdig oppgradert.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...