Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på spill idag, og fikk testet mk23en orgentlig :), endte med at den jammet seg,(tror det var at jeg brukte lav kvalitets kuler osv), men poenget er... Hopupen! x) den er teit/for braa liksom ^^

 

Stillier inn hopupen på det svakeste, og kulene går fortsatt oppover etter 20-30m :hm: , noen som har peiling på hvordan å fikse det?

Endret av anonymus94
Lenke til kommentar

Jeg har en beretta-ish pistol. Litt stor. Finnes det noen billige hylser for de? Noe som festes i beltet, og rundt beina (så den ikke vingler)?

 

Har bare ett magasin, så er vel mest som backup når går tom på M4'n (bare ett, nokså stort magasin der).

 

Burde kanskje ha 2-3 mags ekstra, men har vært veldig lite aktiv i det siste, får ta med tida.

Lenke til kommentar

Hallois!

 

Har nå bestemt meg for å begynne med Airsoft etter å ha sluttet med fotball etter en del år der, og har nå bestilt våpen og slikt.

Det jeg i grunn lurer på, er om jeg har gjort et godt kjøp, var da 15% på Redwolf denne helgen, så gjorde et impulskjøp og kjøpte DENNE rifla og DETTE batteriet.

 

Etter å ha regnet det ut, så kom prisen på ca. 2400,- Inkludert toll.

Lenke til kommentar

Det skal den gjøre, men jeg aner ikke hvor god den er. Den får sikkert gjort jobben. Jeg vet heller ikke om det følger med balanseplugg/adapter, men det kan du få kjøpt på norske hobbyforretninger om det trengs.

 

Redigert: Glem den siste biten. Du kan nok koble balansekontakten på batteriet rett i den ene av de to kontaktene på siden av laderen.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde funke bra det, G&P har jevnt over god kvalitet. Jeg liker best å handle batterier og lader fra Hobbyking, men var ikke så altfor gal pris på batteriet og laderen i grunn. Du har ikke tenkt å velge oppgradering fra Redwolf håper jeg.

 

For å si det sånn så har jeg fått i oppdrag av en å overhale ei rifle som han kjøpte fra Redwolf med "oppgradering", rifla funka ikke en gang når han fikk den. Gir "oppgraderingene" til Redwolf stryk-karakter. Hvis du tenker å oppgradere etterhvert, se om du finner en med peiling på den lokiale banen eller prøv selv etter å ha lest guider og sett en del instruksjonsvideoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...