Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G&P rifler er finfine de, den rifla skulle få jobben gjort og vel så det hehe. Jeg handler mye fra WGC Shop, foretrekker de over Redwolf i grunn, større utvalg og lavere priser. Er ikke bra Redwolf som er dårlig på oppgraderinger, de fleste airsoft forhandlere utfører middelmådig oppgraderingsarbeid.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Så, hvor er det folk spiller?

Tenkte jeg skulle ta turen til Vipers på Homstean neste Søndag siden jeg kjenner et par er fra før av.

 

Lurte også på dette med masker, ser at det er krav om hel-maske som dekker hele ansiktet, men er det da slikt at jeg kan bruke briller+halvmaske som dekker resten av fjeset, eller må det var en egnet helmaske?

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler absolutt helmaske, kan risikere å få tenner skutt ut om du ikke holder munnen lukket, og jeg må si det frister lite å bli truffet i leppa.

 

Jeg spiller på vipers banen selv forresten. Tenkte å ned ikke nå til Søndag men neste Søndag. Jeg er relativt lett å kjenne igjen på banen. Jeg er han med høyere skuddtakt enn de fleste, men også mindre taktikk enn de fleste hehe.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kjøper fra ED sport er kuler og det er bare fordi de er de eneste som har akseptable kuler. Nei, Blaster Devil er faktisk ikke gode nok, og KA kuler er faktisk dyrere andre plasser, ville kjøpt bedre kuler om de var tilgjengelige innenlands, blir for dyrt å bestille kuler fra utlandet. Alt annet der er latterlig overprisa eller rett og slett skrot. Alt annet enn kuler handler jeg fra Asia, mye billigere, og mye bedre utvalg.

Lenke til kommentar

Har noen her opplevd, med gittermaske, at en kule går i biter (når treffer maska), og at man får noe støv eller biter i øynene? Merket at brillene jeg har dugger som bare faen, så er ubrukelige for min del.

 

Vurderer gittermaske.

Jeg bruker JT Spectra Flex 8, dugger ikke i null grader og sluddvær engang. Litt dyr, men det er ei himla god maske.

Lenke til kommentar

Har noen her opplevd, med gittermaske, at en kule går i biter (når treffer maska), og at man får noe støv eller biter i øynene? Merket at brillene jeg har dugger som bare faen, så er ubrukelige for min del.

 

Vurderer gittermaske.

Jeg bruker JT Spectra Flex 8, dugger ikke i null grader og sluddvær engang. Litt dyr, men det er ei himla god maske.

 

Vil ha hjelmen min med ContourROAM. Får ikke den på med den maska. Kjøpte "MASKE MED GITTER-GRID - OLIVE", og skal ha briller på i tillegg, om en kule skulle gå igjennom.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en KWA SR12, ettersom Game-On! hadde 50% på hele butikken. ( :) )

 

Har dessverre et lite problem. Frontrailen sitter ikke skikkelig på. Tenkte det ville være en lett fiks, men etter å ha sett litt på det finner jeg ikke helt ut hvordan jeg kan stramme den opp. Kan liksom bevege hele frontrailen fra side til side. Dette er ganske problematisk, da det for eksempel vil skape problemer om jeg monterer på en laser eller noe. Pluss jeg hater slark i våpnene!

 

Takk for svar..

 

Sebastian :)

 

Denne her: http://everything-airsoft.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/image90.png

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...