Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Bestilte en del utstyr hos EHobbyAsia.com, totalt $1130. Ordren har stått som 'processing' siden søndag formiddag. Sjekka, og en speedloader til $4 er ikke på lager lenger. Har ingen mulighet til å gå inn og endre ordren heller, såvidt jeg kan se. Idioti, og frustrerende. Loaderen var på lager når jeg bestilte, forøvrig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig, nå gadd jeg ikke akkurat å lese gjennom hele tråden, men syns det er herlig at det egentlig ikke er eHobbyAsia sin skyld at de bor i Canada. Har i det siste handlet ganske mye fra eHobbyAsia pga de er suverene til å ha ting in-stock når man faktisk trenger det.

Lenke til kommentar

TNT pakka min er stoppet i tollen på gardemoen og den har vært der en hel dag alt, pleier det å ta så lang tid med softgun? Vanligvis med ekspress pleier det kun å ta noen timer.

 

Status:

Held Awaiting Payment Of Duties, Taxes Or Charges By Receiver.

 

 

Evike er noe av det treigeste jeg har vært borti, har nesten fått pakka fra hong kong levert på døra før evike får finger'n ut, bestilte det samtidig :(

Lenke til kommentar

etter det jeg har erfart kan det ta bare noen få dager fra lagret der du bestilte fra til Gardemoen, deretter kan det ta flere dager avhengig av hva du har bestilt. Hvis det bare er litt utstyr eller deler tar det 1-3 dager, derimot hvis du har bestilt en Airsoft av noe slag kan det ta opp til 2 uker...

Lenke til kommentar

Nope, lenge siden. Var ingenting å fortolle, trengte ikke. Jeg vet det samme har skjedd med flere som har bestilt derifra før også.

Fikk engang en regning 4 måneder etter jeg hadde fått pakken :dontgetit:

Men det kan jo hende at de som sendte pakken var så grei å "sette ned" prisen på varene i det de sendte den slik at du skulle slippe å betale tollavgift, har skjedd med meg :new_woot:

Lenke til kommentar

Nå har EHobbyAsia fått 4 dager på å svare på mail. Er det rimelig tid? tenker på å kansellere ordren, men det nytter jo ikke så lenge de ikke svarer på mail, strengt tatt.

 

Vurderer å bare sette opp en dispute på PayPal og la de fikse opp, faktisk. Virker useriøst å skylde på stor arbeidsmengde og la det gå en uke før man svarer. Da handler jeg heller en plass det er dyrere og får litt service.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Hei folkens. Har aldri hatt/brukt softgun, men det ser moro ut sammen med en liten gjeng. Tenkte å prøve å dra med et par kompiser på dette i sommer, men de er så skeptisk at de neppe gidder å kjøpe noe våpen sjøl. Kan dere anbefale et våpen som er moro/kult men samtidig såpass billig at jeg kan kjøpe et par-tre bare for å gi gutta noe å krige me som en "trial" ? Bør være "skikkelig" i den forstand at det ikke er slik plast-søppel man får kjøpt for 99 hos torgselgerne på martna'n:p

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

hadde tenkt sånn ca 1000 pr stk ja. Er vel med airsoft som med de fleste andre hobbyer; Det er kanskje tilbehøret man trenger etterhvert som koster? kuler,magasiner, batteri, deler etc?

 

Har ikke peiling på hva jeg skal se etter, men ASG Sten Mk2 og ASG Mp40 hadde jo vært skøy, de ser veldig kule ut hvertfall..da tenker jeg interessen hadde fenget hos gutta boys

 

Hvor er det dere handler for det meste?

Har plenty militære klær liggende og stor utmark tilgjengelig i ferien så det hadde vært utrolig moro å dratt med seg kompisene ut i skogen med noe sånt altså..

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...