Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Skal du ha det så billig og samtidig få noe med litt kvalitet må du handle fra asia.

 

Redwolfairsoft.com, uncompany.com og gunnerairsoft.com er eksempler på trygge sider.

 

Det er som regel våpenet som er den store utgiften. Magasiner, batterier o.l. koster ikke så mye, og man kjøper det som oftest sammen med våpenet.

Du finner billigmerker med modeller som er like gode som de dyrere merkene. Eksempler på det er Jing Gong sin g36c eller ak'ene dems. Cyma har også brukbare ak'er.

 

Og vær forsiktig med å spille i utmark der det kan færdes folk! Spør helst grunneier for å være på den riktige siden av loven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

takk for respons! Sjekka kjapt gunnerairsoft siden, og prisene var det hvertfall ikke noe å si på, ei heller utvalget! Dollarkursen er jo også ganske gunstig for tiden. Men må vel regne med toll og avgifter og sene leveringer på slikt utstyr som regel kanskje? Cyma AK så jo leken ut, men jeg har jo ikke peil:p men hvordan er det med format på ladere/batterier på utstyr fra asia i forhold til norske standarder? Amerikanske el. Artikler vil jo f.eks ikke gå sånn uten videre i norge. Når d gjelder utmarkspill så er det vi som er grunneier i noen kilometers omegn, så tror ikke det blir noe problem:) har skutt både leirdue, pistoler og rifler der tidligere uten trøbbel( før våpenamnestigreiene):p

Lenke til kommentar

Bestillinga bestod av både utstyr og 3 gunnere; 1 Marui AK47, 1 Cybergun Colt M4 CQB og 1 Socom Gear MEU 1911

Var selvfølelig ikke bare til meg, bestilte sammen med 2 andre fra klubben :)

 

Haha du har kjøpt en TM Ak47.. Du burde skaffe deg hørselvern, slik at du ikke blir dævhørt pga all knirkinga som kommer fra den :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha du har kjøpt en TM Ak47.. Du burde skaffe deg hørselvern, slik at du ikke blir dævhørt pga all knirkinga som kommer fra den :tease:

Ak'en var til en av kompisene mine, har selv en TM ak47 fra før av som jeg i denne bestillingen mottok en King Arms Tactical RIS ting :ermm:

Nå knirker den ikke i det hele tatt! :thumbup:

 

Edit: Bilde :new_woot:

post-222249-0-17191000-1311075679_thumb.jpg

Endret av Ilcapo93
Lenke til kommentar

Er det andre her som har bestilt fra Ehobbyasia.com? Bestilte sikte derfra å trykte på dyreste frakten for at det skulle ta 3-5 dager som det sto. Har bestilt fra WGCshop før å det tok 7 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den i posten så jeg tenkte Ehobby skulle bruke like kort tid men det gjorde det ikke, jeg ventet i 20 dager før jeg fikk det jeg bestilte selv om jeg betalte for rask frakt. Er de bare veldig treige med å sende eller var jeg bare uheldig nå?

 

 

Uansett, min AK beta, vet mange ikke liker utseendet på den men jeg syntes ikke den ble så værst :new_woot:

 

post-207308-0-63926100-1311085240_thumb.jpg

 

post-207308-0-57541500-1311085288_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har hatt litt forskjellige rødpunkt sikter å mest er de for show men det jeg fikk i posten i dag var helt utrolig til å sikte med, tror det er fordi jeg brukte litt mer penger på et ordentlig sikte denne gangen å da fikk jeg det jeg betalte for :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...