Gå til innhold

Er alle alliance like feige som de på Shadow Moon?


Anbefalte innlegg

:wallbash:

 

Må bare få ut litt sinne og frustrasjon over feige alliance her.

Følgende skjedde nå nettopp:

 

Skulle gjøre en quest i Ashenvale og sto utafor Splintertree Post og venta på en kompis. Fant ut jeg skulle ta en lvl27 mob(jeg er level 25 mage) og begynte å ta den. Når beastet var omtrent dødt kom det ikke mindre enn 3 alliance i level 35-45 og angreip meg.

 

Prøvde meg på nytt og tok samme monsteret, denne gangen klarte jeg å drepe det før 2 stk lvl35 tok knekken på meg. I begge tilfellene var jeg OOM og på 50% hp når de begynte. Jeg angrep ikke en eneste allliance, sto der bare "minding my own business". Bestemte meg for å prøve et lite eksperiment.

 

Kledde meg helt naken og stilte meg opp framfor byporten. /dance

3 sekunder senere sto det var det 1 lvl35 og 1 lvl41 der, begge human priest, begge angrep meg(var 50% på både mana og hp siden jeg nettopp hadde spawna).

 

Greit nok at det er PvP-server,men det finnes grenser for feighet! :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er hele poenget med PvP-server å kunne få kjempe fritt mot andre (PÅ DITT EGET LEVEL!!!!!) ikke å måtte heartstone bare pga store grupper alliance bruker meg som boksesekk.

 

Hadde jeg faktisk gjort motstand eller de hadde vert på samme level som meg skulle jeg ikke sagt noe, men synes dette blir for ille.

Får ta meg en tur til NE-områdene og drepe level2-folk ja. :roll:

Det er tydeligvis VELDIG gøy!

Lenke til kommentar

Ja, er helt enig. Har møtt på en ålreit alliance hittil, alliance syns tydeligvis det er gøy å drepe horde som quester i et område som er 10 lvl'er under sin lvl. Kjempemorro, de venter også alltid til vi sloss mot noen andre samtidig :roll:

 

Ja, selv angriper jeg ALDRI noen som er lavere lvl enn meg som står å sloss med andre.. Hender jeg angriper lavere lvl (1-2), men ikke når de sloss.

Lenke til kommentar

Det som irriterte meg litt en gang var når jeg questet på stranden i Hillsbrad. Det var en rogue som var 3 levler høyere enn meg (jeg er priest), og jeg questet selv alene. Jeg creepet, så prøvde han å drepe meg, jeg brukte fear og sloss videre, klarte fint å ta creepene før han kom tilbake. Men han kom alltid tilbake. Jeg kunne tatt han om jeg ville en gang, han ble angrepet av to mobs, men istedet hjalp jeg han, ok takken? Jo han drepte meg. Snakk om folkeskikk her.

Lenke til kommentar
Horde er verre på Burning Blade.

Prøvd å gjøre samme quest 10 ganger nå. Horde ødelegger hver gang.

Har vært borti akkurat det samme i Arathi Highlands. Jeg (level 34) sto og slo på en ogre på level 32. Jeg klarte meg fint, helt til jeg så det kom en level 51 undead rogue løpende. Han løper sikkert forbi tenkte jeg, men neida - han slo løs og jeg døde.

 

Jeg har funnet ut at de fleste horde på Burning Blade venter til du er enten tom for liv, eller mana. Først da vil de angripe deg. Unntaket er hvis det er i overtall.

 

Har faktisk kun møtt en hyggelig horde-kar, og han hjalp meg faktisk med å ta en av ogrene. Ikke at jeg trengte hjelp i det hele tatt, men likevel - en veldig hyggelig gest synes jeg :)

Lenke til kommentar
Hm, så hva forventet du egentlig at de skulle gjøre? Når du stod utenfor et viktig alliance sted, og du er horde. Late som om du ikke er der? PvP er sånn. :p

 

Liker du det ikke, burde du spille PvE.

Det var faktisk en Horde-by jeg sto utenfor.

Og er forresten veldig glad i PvP, liker bare ikke så godt den delen med at folk kun vil angripe hvis de er garantert å vinne(og da angriper de uansett).

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

altså horde er like feig som alliance og omvendt. det hele "horde er så forbanna pro" er noe av det værste. eneste horde er pro til er å komme opp i lvl, ellers så ganker de bare lav lvl.

 

hver eneste even kamp jeg har deltatt i på servern min har endt med et brutalt tap for horde.(SV er det faen meg ganked and be ganked again 24/7 og even battles i ny og ne)

 

 

er noen ting du må huske på når du spiller på en PvP server.

 

- ALDRI "mind your own business", vær på vakt hele tida.(gjelder der det er mye alliance/horde i samme område)

 

- DREP ALLE på motsatt faction som du ser og har muligheten til å ta.

 

grunner til det:

 

1. den personen ville mest sannsynlig ha ganka deg.

2. den personen vil mest sannsynlig angripe deg hvis en eller flere andre horde/alliance kommer når du står å ser på han / er i område å creeper de samme creepsa.

 

 

selvsagt, det er de som ikke gidder å angripe uansett ka siden de vil gjøre queste sitt ferdig eller no. en gang i SV stod jeg ved 5 horde mens jeg drepte noe dyr for en quest. de angrep meg ikke eller noe. ufattelig gull skal du ha for å komme i en sånn situasjon uten å bli drept.

han ene sku til å angripe meg, men stoppa når jeg begynte å slå på et creep. HONOR sier jeg bare. beste playern jeg noen gang har sett.

 

 

vennlighets tegnet "/wave", "/salute" osv. skal du overse. eneste gangan horde/alliance bruker det er når de er i undertall.

 

jeg og en kompis sku gjøre en quest og der vi sku gjøre det var det en UD rogue som var lvl 43, ett lvl over oss. siden vi er 2 så tar han /wave, oi kommer man vel til å tenke. han ekke en ganker. men skal love deg, om en av oss var alene der hadde han ganka som bare F! UD rogue.. trenger jeg si mer?

Lenke til kommentar

Ja, UD Rogue er verste sort. Men både Alliance og Horde er like "feige" om du vil. Dog, PvP-server betyr PvP. :p

 

Som oftest når jeg går rundt å quester så forsvarer jeg meg kun. Angriper ikke først. Det som irriterer mest er når "de" ganker deg når man sloss mot mobs. Det er det ihvertfall ingen Honor i. Lurer på hvordan det nye honor-systemet takler det samt vanlig low-lvl ganking.

 

Edit: Forresten, det er ganske kjipt å være paladin av og til, siden jeg har opplevd å bli angrepet av horde, og da kun meg de er ute etter. Selv om det står/går andre rundtom. Dog, det kan være tilfeldig. Men horde har vel ikke så mye til overs for oss "Imbaladins" :p

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Hmm. liker heller ikke dette konseptet da folk i mye lavere level gjør ingenting for å plage horde eller alliance. dette gjelder begge deler. Så kommer det pigemeg en gjeng bak en og slår deg i hel på en, to, tre. Det er noe av det feigeste jeg vet om. Og når de i tilleg begynner å spawncampe.

 

Men det som er bra er at blizzard har fått øynene opp for dette problemet. I neste patch vil "honor points" bli implendert i spillet. Dette fører til at med å gå i pvp og drepe motstandere vil gi deg en ære. Men kun hvis de er. samme level. (altså fargekodene: Grønn, gul, organge og rød) Men hvis du gjør noe så lavmålt som å drepe gråe motstandere, flight masters og quest givers vil du få noe som heter "dishonor points" og hvis en får for mye av disse vil de til og med bli utstøtt fra sine egne byer. Dette vil sannsynligvis ta knekken på dem :thumbup:

 

Må forresten si at oppførselen til alliance skuffet meg da jeg spelte horde for en venn i går. Men samtig var det et frekt horde raid som turte gjennom redrige mountains, duskwood og westfall og drepte questgivers, flightmasters og low lvl players. Skuffet over begge sider :nei:

 

Edit: ja Jan åge hadde sagt mye av det jeg sa. Men det la jeg ikke merke til før nå :(

Endret av tep0sen
Lenke til kommentar

Syns det er VELDIG forskjellig på burning blade serveren. Av å til møter jeg folk som ikke vil slåss i det hele tatt (/talk ,/beg og /wave) og folk som ganker og corpsecamper meg hele tiden. Tror det har mer fra person til person en horde/alliance og server som dere sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...