Gå til innhold

Er alle alliance like feige som de på Shadow Moon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installer Cosmos og Kill on Sight addon.

På den listen kan du adde idioter som du senere kan ganke.

 

Når du har noen på denne listen vil det komme en lyd og tekst når du drar musen over vedkommende. Meget nyttig.

 

Forøvrig så spiller jeg selv på Shadow Moon og har addet en del guild til KoS som er en gjeng med fleskhoder..

 

Naked, Disbelievers of Faith, Myrmidons.

 

Spesielt Naked utpeker seg som en gjeng med shit-kids.

Lenke til kommentar
Men hvis du gjør noe så lavmålt som å drepe gråe motstandere, flight masters og quest givers vil du få noe som heter "dishonor points" og hvis en får for mye av disse vil de til og med bli utstøtt fra sine egne byer. Dette vil sannsynligvis ta knekken på dem :thumbup:

dessverre så ser det ut som at PvP Dishonor ikke blir implementert i spillet. Dishonor poeng blir bare delt ut til spillere som dreper lav level NPCs, og deretter så forsvinner også et par problemstillinger som kunne dukke opp ved å dele ut PvP Dishonor; F.eks. flere lav level spillere som tvinger andre med høyere level til å forsvare seg selv, og Raids med et stort spekter av levels.

Men det vil ikke si at Honor systemet ikke har noe for seg ang. Ganking, for det vil ihvertfall gi mange Raids et poeng ved å angripe motstanderens områder som har liknende level enn dem selv, istedet for utallige raids til på lvl 40+ angriper Westfall...

Lenke til kommentar
Installer Cosmos og Kill on Sight addon.

På den listen kan du adde idioter som du senere kan ganke.

 

Når du har noen på denne listen vil det komme en lyd og tekst når du drar musen over vedkommende. Meget nyttig.

 

Forøvrig så spiller jeg selv på Shadow Moon og har addet en del guild til KoS som er en gjeng med fleskhoder..

 

Naked, Disbelievers of Faith, Myrmidons.

 

Spesielt Naked utpeker seg som en gjeng med shit-kids.

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

speller litt på deathwing, er alliance.

 

dreiv å questa rundt i darkshorei level 12, hadde blitt pvp-flagga (husker ikke hvordan men det er ikke poenget). så jeg var oppved de de gremligsene. og plutselig kom det 30warrior bort til meg.

fyren drepte meg ikke, noe som jeg var sikker på at han skulle :p

 

men uansett så er det alltid ganker og noen som er hyggelige på hver side av alliance og horde

Lenke til kommentar

Har opplevd en del feighet ja. Var å løp i ashenvale med min shaman, tror jeg var level 27 da. Møtte så på en level 35 druid, og tenkte jeg skulle prøve å ta ham. Jeg charget på, men fyren tok en eller annen usynlighetgreie, og forsvant. Jaja tenkte jeg, og startet på questet mitt. Siden questet gikk heller dårlig, trakk jeg meg tilbake for å heale, og for å ressurecte en annen kar. Hvem tror dere ikke titter frem fra en busk, kaster en spell på meg, og dreper meg mens jeg har 5% HP og 0 mana :!:

Må innrømme jeg ble litt irritert da. En kar 8 leveler over meg må da klare en fair fight..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Konstaterer at det er deilig å spille på en PvE-server. :p:thumbup:

Det er da morro når du møter på folk på din egen level, som ikke feiger ut ;)

Som i dag, når jeg ble ambushet av 2 rogue under vann av alle steder. Jeg hadde kastet water-breathe på meg selv, det hadde ikke de. Resultat: 2-0 i favør likferd :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...