Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere virkelig glemt "1gb i måneden stuntet" til telenor allerede? Telenor trodde at alle andre levrandører kom til å komme etter, men de måtte krype til korset til slutt.

Det ser ut til at man har glemt det ja, folk lar seg så lett forføre.

Lenke til kommentar
Directconnect låner vel linjene til Telenor?

De tilbyr 448 ut, men ikke mer.

Mulig Telenor ikke vil tilby mer da...

448 we maks for det utstyr som telenor bruker i terminalene sine i dag.. Skal vel hindre at en selger seg ut slik som det ble i usa når en begynte med bredband der..

 

RScue

Lenke til kommentar
Ikke se bort ifra at Telenor snart våkner og er først ute med å kapre markedet når det gjelder Adsl2, nedgangen i antall kunder til telenor har jo  vært stor så noe må de gjøre for å sikre kundene sine.

Feil. Det er Telenor som har hatt størst oppgang i 2004 :p

Så det er vel heller et spørsmål om å holde på det de har kapret..

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Greit nok, kanskje har Telenor litt lav upload, men jeg skjønner ikke den masingen og klagingen og det hysteriet mange har mot Telenor. Selv er jeg kjempefornøyd.

 

Jeg kommer med en gang gjennom til support. Jeg har faktisk aldri vært i telefonkø eller noe liknende når jeg skal ha support. Nå vet jeg ikke om de andre har mye nedetid, men det har ikke Telenor. Kan ikke huske en gang jeg ikke har kommet meg på nettet, grunnet Telenor.

 

Jeg er i hvertfall fornøyd med Telenor.

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med Telenor. Har aldri hatt problemer med linje, support eller "papirrot"! Men en oppgradering av opp-linja hadde jeg virkelig satt pris på. Kjedelig å sitte i timevis å vente på å få lastet opp filer til serveren min (FTP).

 

Er det noen som kan bekrefte at dette utsagnet til trådstarter er sant og muligens har en link til kilde?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Ikke se bort ifra at Telenor snart våkner og er først ute med å kapre markedet når det gjelder Adsl2, nedgangen i antall kunder til telenor har jo  vært stor så noe må de gjøre for å sikre kundene sine.

Feil. Det er Telenor som har hatt størst oppgang i 2004 :p

Så det er vel heller et spørsmål om å holde på det de har kapret..

Mange luringer her som prater i veg uten og vite kva som er realiteten.

Skaff litt kjilder før dere kjem med fleire påstander her.

Lenke til kommentar
Ikke se bort ifra at Telenor snart våkner og er først ute med å kapre markedet når det gjelder Adsl2, nedgangen i antall kunder til telenor har jo  vært stor så noe må de gjøre for å sikre kundene sine.

Feil. Det er Telenor som har hatt størst oppgang i 2004 :p

Så det er vel heller et spørsmål om å holde på det de har kapret..

Mange luringer her som prater i veg uten og vite kva som er realiteten.

Skaff litt kjilder før dere kjem med fleire påstander her.

http://www.dn.no/forsiden/IT_Telekom/article441063.ece

Lenke til kommentar

Men hvor mange av disse kommer fra områder hvor det stort sett bare er TN og få kjøpt?

På svært mange av de nyutbyggdesentralene er det få aktører til stede pga av kostnadene. En annen forklaring er at nå er det de mest konservative og endel eldre som kaster seg på BB og for disse er det gjerne bare TN som gjelder uansett hvor bra tilbud andre har.

Lenke til kommentar
På svært mange av de nyutbyggdesentralene er det få aktører til stede pga av kostnadene. En annen forklaring er at nå er det de mest konservative og endel eldre som kaster seg på BB og for disse er det gjerne bare TN som gjelder uansett hvor bra tilbud andre har

 

der kommer det jo kostnader ved utbygging :yes:

TN har av post og teletilsyet blitt pålagt og IKKE sette ned prisen under de andre aktørene. da sier det seg selv av TN må være noen kr dyrere en de andre

 

og en siste , er ikke sikkert at full hastighet er det som betyr noe for alle da , vi som roter her er de som virkelig bruker linja si , mens mesteparten av det norske folk surfer sender mail og bruker nettbank og det de vil ha er sikkerhet , både at linja holder seg oppe og pakkene de får med .

 

klart at noen som ikke sitter og laster ned filmer , snakker i ip telefonen og 50 andre ting har bruk for 2mb / 2mb eller mer , og hvorfor skal de betale for at 3 til 5 % vil ha det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...