Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload


Anbefalte innlegg

Telenor sitt nett er så primitivt og ustabilt at dette er jeg spent på å se :hmm:

 

Usaklig.

 

Jeg har ikke tellinga på hvor mange misfornøyde kompiser jeg har som har telenor-nett.

De er veldig uforutsigbare og dårlige på kundesupport (etter mine erfaringer).

 

Det kan hende at det bare er de som er på en uheldig sentral, eller bor 1000km fra sentralen som er et kjent problem om man har ustabil linje.

 

Telenor kommer alltid til å ha et crappy produkt. Sånn er det bare. Men det er jo begrensinger for hvor crappy det kan være. :roll:

 

OH, P-e-l-i-s! Har du hatt Telenor noen gang? Aner du hvor bra Telenor er sammenlignet med mange andre selskap? De har jo bl.a ihvertfall noen på support (ikke ring fellessupporten for alt) som kan litt om det de jobber med. Dessuten er linjene dems ganske så stabile, samt at de ikke kapper linja 2 dager før de skal som Bluecom gjør. :)

 

Til de som ikke visste det, så er den teknologien Telenor bruker med å måtte ringe opp hver gang man skal på nett langt sikrere enn en helt "åpen" linje som man får fra f.eks bluecom. Jeg tviler egentlig på at Telenor gjorde det uten å ha tenkt på det.

Jeg kan jo si meg litt enig at det er litt i siste liten at Telenor gir brukerene høyre opplastningshastighet, men det er bedre sent enn aldri.

 

Vil en gang til sammenligne Telenor. Telenor er heaven. Jeg skifta for en stund siden fra Telenor til Bluecom, og forskjellen er så mye at jeg har mest lyst til å grine. Telenor har bedre oversikt. Telenor har generelt bedre kunnskap på det de driver med enn Bluecom. Linjene som leveres er etter det man har bestilt, og de holder hastigheten (mitt gulleksempel: bestilte 3000/640 fra bluecom og endte opp med noe som kan kalles latterlig; 600/400.....).

 

Konklusjon: Alle som ikke har hatt Telenor selv, eller bor så langt ut på landet at dere ikke kan få noe annet enn det dere har; vær tyst.

Telenor er bra. Ferdig med den saken.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med liten skift nederst på den Jara siden står det:

 

Vi minner om at vi om kort tid vil lansere økte hastigheter for ADSL! Den nye prisen for hastighetsoppgradering vil også gjelde for disse.

 

Har selv Telenor her jeg nå bor, forde ingen andre leverer her. Mange må være glade de har noe i det hele tatt, er ikke alle som bor i sentrum av stor byene og kan velge og vrake leverandører.

 

Men setter stor pris på dette mulige løftet av ut hastighet :)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Var det alt de sa? Ikke fått noen mail fra de jeg.. Rundt påska altså?

 

Stas:)

har en litt spesiell avtale med dem.... har derfor tilgang til litt mer info enn vanlige brukere. Tror det var etter påske det stod...husker ikke i farten.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Jeg skjønner, men dette er vel noe som vil skje gradvis isåfall? er vel neppe slik at de knipser med fingrene også har alle bedre utlinje?

kalles mirgering , sist gang tok det 1 måned for alle og få nye hastigheter

Kan det ta litt lengre tid nå da som de sikkert har flere ADSL kunder?

Høres ut som om det skjer ganske sikkert siden det er to her som har kontakt med telenor :thumbup:

 

Men er dette ganske sikkert:

128 > 256

256 > 448

?

Lenke til kommentar
Nei. hvis du leser om den eposten jeg fikk så er det ganske innlysende at alle får større upload (jeg har ikke iptelefon)

nå er det vel ingen andre enn deg som har lest den eposten da, så det er vel fortsatt ganske uoffisiellt inntil det foreligger noe litt mer håndfast.

 

håper fortsatt i det lengste :thumbup:

Lenke til kommentar

angående ip telefoni fra telenor så vil dette kun kreve 64 kbits per linje, i tillegg vil du ha en garantert linje, dvs fri for lagging og annet snusk... jeg jobber for en forhandler av telenor og skal undersøke med forhandlerkonsulenten min imorgen om økte hastigheter...

Lenke til kommentar
ler av hele telenor. Hos NGT får du 384 minimum i upload på dårligste abbonement. NGT vil alltid være bedre enn telenor

Kan du være så snill å holde fjort-tiss løgnene dine for deg selv?

 

On topic:

Har selv "bedriftsutgaven" av ADSL og der ble hvertfall uthastigheten oppgradert sammen med innhastigheten slik at 1024/256 ble 2048/512.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...