Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor sitt nett er så primitivt og ustabilt at dette er jeg spent på å se

kan vi få noe mer fakta som begrunner påstanden din da ?

Jeg har ikke tellinga på hvor mange misfornøyde kompiser jeg har som

har telenor-nett.

De er veldig uforutsigbare og dårlige på kundesupport (etter mine erfaringer).

Lenke til kommentar

jeg har mange kopiser jeg å som er misfornøyde med ngt , bluecom , tele2 osv

men det spørs hva du forventer av support da , alle som driver med support har grenser for hva dem skal hjelpe kundene med og det er opp til kunden og lese det som står om supportansvar.

nytter ikke å klage på hastigheten til lev nå det går trafikk ut på linja som fy .

og jeg har endel av de om dagen

Endret av sniperdybe
Lenke til kommentar
Jeg har ikke tellinga på hvor mange misfornøyde kompiser jeg har som

har telenor-nett.

Ja er de misfornøyde pga nettet eller andre ting, for nesten uansett hvilken adsl levrandør du velger så bruker de telenor sitt nett, så i steden for å klage på at telenor sitter med gammelt utdatert nett, burde vi klaget på de andre solm selv ikke "gidder" å bygge ut et annet nett.

Lenke til kommentar
Telenor sitt nett er så primitivt og ustabilt at dette er jeg spent på å se

kan vi få noe mer fakta som begrunner påstanden din da ?

Jeg har ikke tellinga på hvor mange misfornøyde kompiser jeg har som

har telenor-nett.

De er veldig uforutsigbare og dårlige på kundesupport (etter mine erfaringer).

Kundesupporten fra Telenor er vel den som er best av alle ADSL levrandører. Får ivertfall tak i en kundebehandler der i forhold til NGT. Umulig å komme igjennom. Eneste som er drit med Telenor er at de prøver å selge meg fast tlf hver gang jeg ringer inn, siden jeg har fast tlf hos Tele2. Selve ADSL "pakka" som telenor leverer er er mye for penga. Selv om jeg kunne ønska meg mer ut hastighet. :(

Lenke til kommentar
Telenor sitt nett er så primitivt og ustabilt at dette er jeg spent på å se

kan vi få noe mer fakta som begrunner påstanden din da ?

Jeg har ikke tellinga på hvor mange misfornøyde kompiser jeg har som

har telenor-nett.

De er veldig uforutsigbare og dårlige på kundesupport (etter mine erfaringer).

Jeg er veldig fornøyd med kundesupporten til Telenor. Ringte til dem for et par måneder siden ang. et døende modem. De jeg snakka med var virkelig trivelige, fikk sendt et nytt og bedre modem :D

:love:

Lenke til kommentar

jeg tror mye av hetsen mot telenor brygger fra gammelt av. Jeg likte ikke telenor før heller.. Har hatt en del levrandører før men når jeg gikk over til telenor (flyttet en plass som kun telenor tilbydde bredbånd.)

 

Ble iallefall svært fornøyd med telenor, de leverer et produkt som i tillegg inkluderer antivirus m.mer, men noe jeg likte godt var multimedia tilbudene de tilbydde som spill, musikk og musikkvidoer fra musicbrigade.. dette er i mine øyne et stort ++..

 

Gledelig hvis telenor øker uthastighetene, dette har jeg ventet på lenge, eneste jeg ikke er fornøyd med telenor er vanlige telefon linjer som er dyre pga at jeg ikke ringer så mye og fast avg er alt for høy.. har når iptelefon og er svært fornøyd. Håper at telenor kutter fastavgiftene_/straffe avgift for at en ikke har fast telefon..

 

RScue

 

ps: de som vet mer om hastighet endring kan godt PM meg ;)

Lenke til kommentar
jeg tror mye av hetsen mot telenor brygger fra gammelt av. Jeg likte ikke telenor før heller.. Har hatt en del levrandører før men når jeg gikk over til telenor (flyttet en plass som kun telenor tilbydde bredbånd.)

 

Ble iallefall svært fornøyd med telenor, de leverer et produkt som i tillegg inkluderer antivirus m.mer, men noe jeg likte godt var multimedia tilbudene de tilbydde som spill, musikk og musikkvidoer fra musicbrigade.. dette er i mine øyne et stort ++..

 

Gledelig hvis telenor øker uthastighetene, dette har jeg ventet på lenge, eneste jeg ikke er fornøyd med telenor er vanlige telefon linjer som er dyre pga at jeg ikke ringer så mye og fast avg er alt for høy.. har når iptelefon og er svært fornøyd. Håper at telenor kutter fastavgiftene_/straffe avgift for at en ikke har fast telefon..

 

RScue

 

ps: de som vet mer om hastighet endring kan godt PM meg ;)

En annen ting er jo at man faktisk får lisens på både Norton Antivirus og Norton Internet Security. Dette blir fort over 1000,- til sammen.

Lenke til kommentar
jeg tror mye av hetsen mot telenor brygger fra gammelt av. Jeg likte ikke telenor før heller.. Har hatt en del levrandører før men når jeg gikk over til telenor (flyttet en plass som kun telenor tilbydde bredbånd.)

 

Ble iallefall svært fornøyd med telenor, de leverer et produkt som i tillegg inkluderer antivirus m.mer, men noe jeg likte godt var multimedia tilbudene de tilbydde som spill, musikk og musikkvidoer fra musicbrigade.. dette er i mine øyne et stort ++..

 

Håper at telenor kutter fastavgiftene_/straffe avgift for at en ikke har fast telefon..

 

RScue

 

ps: de som vet mer om hastighet endring kan godt PM meg ;)

 

Tja, kanskje noe er fra gammelt av, men ikke her i gården!

Sist jeg hadde trøbbel med telenor, var fra desember til starten på februar, så SÅ gammelt er det ikke.

 

 

Og det med at de leverer Norton som virusprogram er er vits i seg selv, greit nok maskinen kanskje blir sikker, men så seig den blir av norton har jeg aldri opplevd før. Spillene som telenor har, kan jo ikke kalles nye, så der er det igrunn ikke så smye å hoppe i taket av.

Musikken har jeg ikke prøvd, men foretrekker NRK Mp3, som også er gratis(uten å være kunde hos telenor faktisk :w00t: )

 

Straffe avgiften er jeg igrunn helt enig med deg.

Det at du skal betale 60,- ~ for å ikke ha telefon, fordi du låner kobberlinja, er jo selvimotsigende, du har jo adsl som du betaler for!!

Lenke til kommentar

Det er faktisk logisk at Telenor øker ut hastigheten, det gjør det mer attraktivt for kundene å holde seg til telenor og overgangen til Ip telefoni vil da komme telenor til gode.

 

Ikke se bort ifra at Telenor snart våkner og er først ute med å kapre markedet når det gjelder Adsl2, nedgangen i antall kunder til telenor har jo vært stor så noe må de gjøre for å sikre kundene sine.

 

Personlig så styrer jeg langt unna telenor litt pga de tekniske løsningene de bruker, men det er ikke noe i veien med produktene de leverer.

Lenke til kommentar
jeg tror mye av hetsen mot telenor brygger fra gammelt av. Jeg likte ikke telenor før heller.. Har hatt en del levrandører før men når jeg gikk over til telenor (flyttet en plass som kun telenor tilbydde bredbånd.)

 

Ble iallefall svært fornøyd med telenor, de leverer et produkt som i tillegg inkluderer antivirus m.mer, men noe jeg likte godt var multimedia tilbudene de tilbydde som spill, musikk og musikkvidoer fra musicbrigade.. dette er i mine øyne et stort ++..

 

Håper at telenor kutter fastavgiftene_/straffe avgift for at en ikke har fast telefon..

 

RScue

 

ps: de som vet mer om hastighet endring kan godt PM meg ;)

 

Tja, kanskje noe er fra gammelt av, men ikke her i gården!

Sist jeg hadde trøbbel med telenor, var fra desember til starten på februar, så SÅ gammelt er det ikke.

 

 

Og det med at de leverer Norton som virusprogram er er vits i seg selv, greit nok maskinen kanskje blir sikker, men så seig den blir av norton har jeg aldri opplevd før. Spillene som telenor har, kan jo ikke kalles nye, så der er det igrunn ikke så smye å hoppe i taket av.

Musikken har jeg ikke prøvd, men foretrekker NRK Mp3, som også er gratis(uten å være kunde hos telenor faktisk :w00t: )

 

Straffe avgiften er jeg igrunn helt enig med deg.

Det at du skal betale 60,- ~ for å ikke ha telefon, fordi du låner kobberlinja, er jo selvimotsigende, du har jo adsl som du betaler for!!

NAV og Security krever mye minne og da blie maskinen treig hvis du ikke har mye minne.. Uansett et pluss som er en av grunnen til at jeg anbefaler telenor til mange nybegynnere.. Den nye maskinen som naboen har blir ganske trygg mot både virus, ormer og faktisk adwares. anbefalest.. Hvis du ikke har prøvd musicbrigade.com så bør du gjøre det. et meget god site med streaming av musikkvideoer i 1000 kb i bra kvalitet har vel godt over 6000 videoer der nå...

 

Spillene trenger ikke å være av de nyeste sorten da dette er fint a ha til ungene..Man kan jo ikke forvente de aller nyeste spillene tilgjengelig til enhver tid.. Da hadde jo abb blitt svært dyrt.

Abb skal appelere til alle.. Virker som det er en del som ikke vil at telenor skal levere sine tjeneste da de alle syter en del.. men det hadde ikke vært mye til bredband på bygdene hadde det ikke vært for telenor... Prisene hos telenor samenlignet med andre aktører er jo ikke så mye forskjell.

 

Min erfaringer er at telenor i tillegg har en god kundeservice og det er beklagelig vis ikke alle får den hjelpen det trenger men kan godt minne folk på at servicen hos andre levrandører ikke er bedre heller tvert imot...+ at mange tror de er så flinke med data at de fnyser av råd som telenor kundeservice gir...

 

Virtker som om folk absolutt skal være bedrevitere.. synest faktisk litt synd på de som sitter på kundeservice hos bedrifter som telenor og itservice callsenter... Ser selv at folk mener at det er feil på et produkt vis det er installert adware på maskinen. Tror folk sliter litt med at de ikke gidder å bruke tid på å prøve å finne ut av problemer selv og ringer heller på kundeservice..

 

RScue

Lenke til kommentar

Nextgentel har hatt 640 i upload i lange tider. Skulle bare mangle at telenor ikke kom luskende etter. Sånn er det alltid. Har dere virkelig glemt "1gb i måneden stuntet" til telenor allerede? Telenor trodde at alle andre levrandører kom til å komme etter, men de måtte krype til korset til slutt.

 

Telenor kommer alltid til å ha et crappy produkt. Sånn er det bare. Men det er jo begrensinger for hvor crappy det kan være. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...