Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min k750i idag. Har testet den i par timer og alt funker så og si greit.

 

Par ting:

Burde poppet opp en liten tekst ev. med lyd, med en påminnelse om å lukke igjen dekslet. Har prøvd å ta noen bilder og filme, og glemmer hver gang om å lukke igjen dekslet. Har testet telefon litt nå, og alt virker greit :yes:

 

Men jeg hadde problemer med å filme, før jeg leste om det her. Gjøre om lagringen internt for å kunne filme? Ja ja...men nå funker kameraet :thumbup:

SE burde vel klart å få til det at det var mulig å lagre det på begge steder (internt(memory stick)? :whistle:

 

Har fortsatt problemer med bluetooth at den ikke finner pc'en min?

Noen andre som har problems med det samme? :innocent:

 

Ellers...kul og bra mobil. I like! :w00t:

Lenke til kommentar
Fikk min k750i idag. Har testet den i par timer og alt funker så og si greit.

 

Par ting:

Burde poppet opp en liten tekst ev. med lyd, med en påminnelse om å lukke igjen dekslet. Har prøvd å ta noen bilder og filme, og glemmer hver gang om å lukke igjen dekslet. Har testet telefon litt nå, og alt virker greit  :yes:

 

Men jeg hadde problemer med å filme, før jeg leste om det her. Gjøre om lagringen internt for å kunne filme? Ja ja...men nå funker kameraet  :thumbup:

SE burde vel klart å få til det at det var mulig å lagre det på begge steder (internt(memory stick)?  :whistle:

 

Har fortsatt problemer med bluetooth at den ikke finner pc'en min?

Noen andre som har problems med det samme?  :innocent:

 

Ellers...kul og bra mobil. I like!  :w00t:

Fant ut feilen med Bluetooth'n :roll:

 

Jeg måtte lage et passord først fra pc'en, og så på mobilen.

Da gikk alle overføringene som de skulle :thumbup:

 

*knask* :dribble:

Lenke til kommentar
Fikk min k750i idag. Har testet den i par timer og alt funker så og si greit.

 

Par ting:

Burde poppet opp en liten tekst ev. med lyd, med en påminnelse om å lukke igjen dekslet. Har prøvd å ta noen bilder og filme, og glemmer hver gang om å lukke igjen dekslet. Har testet telefon litt nå, og alt virker greit  :yes:

 

Men jeg hadde problemer med å filme, før jeg leste om det her. Gjøre om lagringen internt for å kunne filme? Ja ja...men nå funker kameraet  :thumbup:

SE burde vel klart å få til det at det var mulig å lagre det på begge steder (internt(memory stick)?  :whistle:

 

Har fortsatt problemer med bluetooth at den ikke finner pc'en min?

Noen andre som har problems med det samme?  :innocent:

 

Ellers...kul og bra mobil. I like!  :w00t:

Fant ut feilen med Bluetooth'n :roll:

 

Jeg måtte lage et passord først fra pc'en, og så på mobilen.

Da gikk alle overføringene som de skulle :thumbup:

 

*knask* :dribble:

Siden jeg er igang kveld med testing av k750i, så var jeg innom min egen side hos Sony Ericsson's webside, for å oppdatere min profil ved å velge at min nye mobil var en 750.

 

Så gikk jeg over til temaer for å laste ned og så var det ingen små thumbnails av temaene?!? :no:

 

SE burde vel klart å få websiden til å funke som den skal når de lanserer en ny modell? Ikke bra :thumbdown:

Testet det forresten i Firefox og Opera, uten hell :hrm:

 

Vel, det blir nok fikset etterhvert... ;)

 

Ellers, så blir jeg mer og mer glad i mobilen...VELDIG BRA!!! :w00t:

Lenke til kommentar
K700i har termisk kamera. Dette synes jeg var veldig kult. Har K750i også denne egenskapen? Og er det i det hele tatt noe K700i har som ikke K750i har?

Termisk kamera?? Ehh, koster ikke termisk kamera godt opp mot 10 lapper da? Sikker på at det ikke bare var et filter?

Lenke til kommentar
termisk kamera my ass! satt å lekte med sånn i militæret, om k700i hadde hatt det ville den kostet minst 10 ganger så mye, tro meg!

ikke bare ti ganger :) Husker gutta som lekte med termiske kameraer for å trace fly, heftige saker som neppe hadde fått plass i en mobil!

Lenke til kommentar
Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette?

Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet

Det samme skjer hos meg... De har innført "hendelser" så man ikke får opp bilde lenger. Man kan faktisk lese starten på meldingen også, noe jeg ikke er spes happy for.

Du kan velge i sms instillingene om du vil se sytarten på mld

eller nr du har 3 valg der.

Hvor excatly finner du dette på mobilen? :hmm:

Lenke til kommentar
Var ikke det jeg tenkte på.. På innboksen kan man lese begynnelse av alle mld'er, det er litt kjipt, vil bare at det skal stå hvem det er fra - er det mulig å fikse på?  :hmm:

Når du er inne i innboksen trykker du først på Mer -> Listevalg -> Ingen detaljer

Tusen tusen takk! :w00t:

Lenke til kommentar
Men jeg hadde problemer med å filme, før jeg leste om det her. Gjøre om lagringen internt for å kunne filme? Ja ja...men nå funker kameraet :thumbup:

SE burde vel klart å få til det at det var mulig å lagre det på begge steder (internt(memory stick)? :whistle:

Bytt tilbake til MS nå, så bør det fungere. om det allikevel ikke gjør det så formaterer du minnekortet i telefonen før bruk. Da bør det fungere.

Lenke til kommentar

Hva slags øretelefoner kan man koble til telefonen for å høre på radio og mp3 ? Hvis de ikke går an å bruke noe annet enn slike vanlige plugger som følger med alt mulig i dag, så er det uaktuelt for meg med denne telefonen, da jeg ikke har sjanse til å få de til å sitte på plass...

Lenke til kommentar
Hva slags øretelefoner kan man koble til telefonen for å høre på radio og mp3 ? Hvis de ikke går an å bruke noe annet enn slike vanlige plugger som følger med alt mulig i dag, så er det uaktuelt for meg med denne telefonen, da jeg ikke har sjanse til å få de til å sitte på plass...

Uten å si det for sikkert, mener jeg å ha hørt at det skal komme en sak som gjør det mulig å ha vanlige headsets på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...