Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ohwee jeg får hentelapp imorra på min K750 :) :)

 

går det foresten an å sende alle kontaktene fra min tlf via bluetooth til k750 eller må jeg drive og streve med pcen??

trenger ikke hentelapp, oppgi sporingsnummeret til posten så funker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
mandags natt, ble sendt tirsdag

Merkelig at Komplett har så store vanskeligheter med å få sendt ut enkelte ordre, mens andre blir sendt dagen etter bestilling... Jeg bestillte før helga, men min ordre står fremdeles som åpen. Vurderer å avbestille, og legge inn bestilling hos MPX i stedet nå...

Lenke til kommentar
Var det noen som fant ut hvordan man fikk gjort slikt at bildet av personen som sender sms kommer opp, eller lar dette seg ikke gjøre. Ble ikke helt klok av svarene på de forrige sidene. Er så mange inlegg her at det er vanskelig å gå med seg alt, hehe.

prøvde litt ut selv nå, ser ut som sms dukker opp på "Nye hendelser" bare

Lenke til kommentar
Var det noen som fant ut hvordan man fikk gjort slikt at bildet av personen som sender sms kommer opp, eller lar dette seg ikke gjøre. Ble ikke helt klok av svarene på de forrige sidene. Er så mange inlegg her at det er vanskelig å gå med seg alt, hehe.

innstillinger - nye hendelser - pop-up

Lenke til kommentar
Endelig fått K750i :D

 

 

Men jeg når jeg åpner filemanager så dukker ikke minnekortet opp... har dere merket noe til det?

 

når jeg putter det inn i minnekortlesern på pc så er alt som det skal

Du gjør samme feil som jeg gjorde! Bla opp på side 70 i bruksanvisningen! :yes: Minnekortet dukker fortsatt ikke opp, men filene blir "mountet" i en mappe under Filbehandling.

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Endelig fått K750i :D

 

 

Men jeg når jeg åpner filemanager så dukker ikke minnekortet opp... har dere merket noe til det?

 

når jeg putter det inn i minnekortlesern på pc så er alt som det skal

Du gjør samme feil som jeg gjorde! Bla opp på side 70 i bruksanvisningen! :yes: Minnekortet dukker fortsatt ikke opp, men filene blir "mountet" i en mappe under Filbehandling.

fant ut hva det var...

når man putter tlf til pc så får man ikke tilgang til minnekortet via tlf kun via pc.. hvis man kobler bort kabeln så er alt tilgjenlig... sikkert pga at det er en flyttbar hard disk :p

Lenke til kommentar
ohwee jeg får hentelapp imorra på min K750 :) :)

 

går det foresten an å sende alle kontaktene fra min tlf via bluetooth til k750 eller må jeg drive og streve med pcen??

Jeg førte de over fra min gamle K700 til K750, det gikk smertefritt.. Eneste er at du må ha et simkort i begge telefonene.. Men det har du vel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...