Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Euronics har tydelegvis fysterett på k750i, det einaste minuset er at desse er låste :(

Og SE har ikkje laga nokon telefonar som er låste, vertfall ikkje som var sendt ut frå SE

Så no har eg venta i ei veke, grønn av misunnelse på alle dei andre som har fått telefonen.

Så fredag sa eg noken sannheitens ord til vedkommande. Og seinare på dagen så hadde han fått klart å krangla til seg EIN telefon som ikkje var låst.

Så får eg den ikkje i dag, så verte det vurdert å skifte levrandør...

:hrm:

 

Har sett at der er nokon som har hatt litt bugs med telefonane, får berre håpe at det ikkje skjer med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt ingen problemer med softwaren i det hele tatt. er vel en av dem som er heldige ;)

 

men en ting som plager meg er at min tlf er litt.. hva skal jeg si den knirker litt mye enkelte ganger når jeg holder den i hånden og trykker. Kameraten min sin gjør ikke det den er mer solig men min derimot. jaja den funker det som tels! Plastisk is fantastisk folkens hehe

Lenke til kommentar
Euronics har tydelegvis fysterett på k750i, det einaste minuset er at desse er låste :(

Og SE har ikkje laga nokon telefonar som er låste, vertfall ikkje som var sendt ut frå SE

Så no har eg venta i ei veke, grønn av misunnelse på alle dei andre som har fått telefonen.

Så fredag sa eg noken sannheitens ord til vedkommande. Og seinare på dagen så hadde han fått klart å krangla til seg EIN telefon som ikkje var låst.

Så får eg den ikkje i dag, så verte det vurdert å skifte levrandør...

:hrm:

 

Har sett at der er nokon som har hatt litt bugs med telefonane, får berre håpe at det ikkje skjer med meg.

Så på jobben i går at de har lagd noen som er låst til NetCom. Den ligger på 3.499 kr. uten abo. og ca. 2.000 kr. med ActiveTalk (i butikk da...)

Lenke til kommentar
Må si at jeg er imponert over lyden på mp3 i medfølgende headsett jeg og. Radion er ikke super akkurat, men synes denne og er helt grei (hender den søker seg inn på det den tror er stasjoner som bare er støy riktignok). Sitter i på skolen i trondheim nå omgitt av masse forstyrrende elektroniske elementer, har ikke full dekning engang, men allikevel får jeg inn ihvertfall 4 radiokanaler med god kvalitet, får inn ca 5 andre også men disse har ikke tilfredstillende kvalitet.

Jeg er ikke imponert... Sammmenliknet med SX1 og SL45..

Men lyden er brukbar...

Lenke til kommentar
Jeg er ikke imponert... Sammmenliknet med SX1 og SL45..

Men lyden er brukbar...

Har hatt Sx1, og K750i sin lyd kicker Sx1 ARSE. Ikke kom med slike utsagn fordi du liker andre telefoner bedre..

Ord mot ord :)

Hvem vet at det ikke er du som "kommer med slike utsagn siden du liker" K750i best?

 

Selv har jeg ikke hørt K750i sin lyd, men man må da ha lov til å ha sin egen mening.

Lenke til kommentar
Euronics har tydelegvis fysterett på k750i, det einaste minuset er at desse er låste :(

Og SE har ikkje laga nokon telefonar som er låste, vertfall ikkje som var sendt ut frå SE

Så no har eg venta i ei veke, grønn av misunnelse på alle dei andre som har fått telefonen.

Så fredag sa eg noken sannheitens ord til vedkommande. Og seinare på dagen så hadde han fått klart å krangla til seg EIN telefon som ikkje var låst.

Så får eg den ikkje i dag, så verte det vurdert å skifte levrandør...

:hrm:

 

Har sett at der er nokon som har hatt litt bugs med telefonane, får berre håpe at det ikkje skjer med meg.

Så på jobben i går at de har lagd noen som er låst til NetCom. Den ligger på 3.499 kr. uten abo. og ca. 2.000 kr. med ActiveTalk (i butikk da...)

I butikken vår har vi MANGE som ikke er låste og en del som er låst til Netcom.

Så de kommer med begge deler, som de fleste andre telefoner.

Lenke til kommentar
Hvorfor er volumet under samtaler så ufattelig lav? Jeg hører nesten ikke hva folk sier. Finner det flere innstillinger enn volumknappenpå siden av telefonen?

 

Ahh, det samme problemet har jeg med min K700i! Har ikke oppdatert FW etter at jeg kjøpte telefonen for et år siden, har dette blitt fikset i senere utgaver?

Lenke til kommentar
Er d noen her som vet om SE har send ut sitt 2 parti med K750i?

Har da SE reparert mulige feil med de ?

Hvilket netbutikk har muligens fått inn 2 parti?

Var på Siba Furuseth igår. De var utsolgt på K750i, men de skulle få inn det nye partiet (2nd edition) iløpet av morgendagen (fredag). Er spent på å se om S.E har rettet opp i feilene sine.

Lenke til kommentar
Var på Siba Furuseth igår. De var utsolgt på K750i, men de skulle få inn det nye partiet (2nd edition) iløpet av morgendagen (fredag). Er spent på å se om S.E har rettet opp i feilene sine.

Sikker på at det er en nyere utgave, da, og ikke bare ny leveranse av første "opplag"? Du kan jo evt. poste firmware-versjon når du har kjøpt, så kan vi sammenlikne med de som kjøpte de første... :yes:

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å kjøpe tlf igår, men som sagt så var de utsolgt. Jeg spurte når de eventuelt ville få inn et nytt parti og om dette ville være en nyere utgave. Selgeren svarte ja. Siba har tydeligvis fått masse klager fra kunder som har kjøpt telefonen der, foran meg i køen var det 5-6 stk som skulle klage på den :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...