Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette skal stemme! Nå kan jeg ha mobilen koblet sammen med BT-headset'et samtidig som jeg overfører filer fra dataen. Dette har jeg ikke kunne gjøre med andre telefoner.  :)

Hva slags BT-headset har du? Jeg har HBH-300 og når jeg bruker det hører nesten ikke folk hva jeg sier.. lyden er alt for lav. Jeg hører godt hva de sier. Brukte den på K700i og der funket det fint. Testet med dama sin 6230i nå nettopp og der virket det også fint.. men lyden fra mic'en blir alt for lav på K750i.

Endret av klorin
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor det er best å kjøpe k750i på nett , burde jeg vente til den blir forbedret? :dontgetit:

Enkelt og greit:

 

Har du lyst på den nå, kjøp den.

Greier du å vente, så venter du.

 

Du har iallfall ingenting å miste på å vente går jeg ut ifra :p

 

EDIT:

Jeg kjøpte min på netshop.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor det er best å kjøpe k750i på nett , burde jeg vente til den blir forbedret? :dontgetit:

Kjøp den i en nettbutikk som er både billig og har god rating i prisguiden.

 

Om du vil ha den nå eller vente til den får en smule bedre kamera kan ingen andre enn deg avgjøre :)

Lenke til kommentar
Dette skal stemme! Nå kan jeg ha mobilen koblet sammen med BT-headset'et samtidig som jeg overfører filer fra dataen. Dette har jeg ikke kunne gjøre med andre telefoner.  :)

Hva slags BT-headset har du? Jeg har HBH-300 og når jeg bruker det hører nesten ikke folk hva jeg sier.. lyden er alt for lav. Jeg hører godt hva de sier. Brukte den på K700i og der funket det fint. Testet med dama sin 6230i nå nettopp og der virket det også fint.. men lyden fra mic'en blir alt for lav på K750i.

Jeg har HBH-60.. En noe eldre modell som dekker mitt behov relativt bra :)

Lenke til kommentar
Dette skal stemme! Nå kan jeg ha mobilen koblet sammen med BT-headset'et samtidig som jeg overfører filer fra dataen. Dette har jeg ikke kunne gjøre med andre telefoner.  :)

Hva slags BT-headset har du? Jeg har HBH-300 og når jeg bruker det hører nesten ikke folk hva jeg sier.. lyden er alt for lav. Jeg hører godt hva de sier. Brukte den på K700i og der funket det fint. Testet med dama sin 6230i nå nettopp og der virket det også fint.. men lyden fra mic'en blir alt for lav på K750i.

Jeg har HBH-60.. En noe eldre modell som dekker mitt behov relativt bra :)

Har du testet om andre hører deg godt når du bruker den på K750i??

Lenke til kommentar
Jeg har HBH-60.. En noe eldre modell som dekker mitt behov relativt bra :)

Har du testet om andre hører deg godt når du bruker den på K750i??

Jeg har brukt den nå i 6 dager og tømt batteriet 7-8 ganger, noen som tilsier en del snakking, uten at noen har hatt noe å påpeke.

Lenke til kommentar

flere som har denne buggen? hver gang jeg har en oppgave som feks nå kom det en oppgave kl 13, og når jeg forandra tidspunkt på den så begynner skjermen å blinke hvitt og den mister nett forbindelsen også kommer den tilbake igjen til normal standby skjerm etter en 5 sek el no.. jeg har på at oppgaver o.l skal komme i nye hendelser i den activity menyen. dette har skjedd flere ganger nå på noen dager.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke opp memory sticken som ekstern harddisk lenger.. eller det er bare av og til.. og ringetonen forandrer seg i hytt og pine når jeg putter i kabelen og sånn... irriterende.. har fullt minne på nå...

OFte hjelper det med restarting av telefon eller pc her, men har funnet ut at den dukker opp hver gang hvis jeg bruker trygg fjerning av maskinvare.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke opp memory sticken som ekstern harddisk lenger.. eller det er bare av og til.. og ringetonen forandrer seg i hytt og pine når jeg putter i kabelen og sånn... irriterende.. har fullt minne på nå...

grunnen til det er når du har kabeln på tlf så blir memory sticken tatt bort...

 

prøv å legg den ringe tonen over på tlf så koble til kabelen så ser du at det fungerer

 

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...