Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nok til å møte kl 9 for sikkerhets skyld, men de slipper inn folk som kommer for sent og tvinger alle til å sitte til kl. 10, så i "teorien" skal det vel gå bra?

Da står og faller det på at sensor er rund i kantene. Reglementet sier klokken 09:00, punktum.

Hva har sensor med saken å gjøre? Faglærer kommer ikke sluntrende før langt utpå dagen, og sensor er ikke inne i bildet før lenge etter eksamen.

True that. Han mente nok eksamensvaktene. Det skjønte du (;

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har sensor med saken å gjøre? Faglærer kommer ikke sluntrende før langt utpå dagen, og sensor er ikke inne i bildet før lenge etter eksamen.

Jeg har vært litt ute av meg selv i hele dag, så jeg må nok bare beklage når jeg gjør sånne latterlige skrivefeil. Jeg mente selvsagt eksamensvakten. Men så synes jeg heller ikke du trenger å gjøre en så stor sak ut av en dum skrivefeil. :)

Skrevet

jauda... her sitter jeg med kont 07 forran meg...

Vanskelighetsgraden varierer mye fra år til år, synes jeg, så det blir spennende om vi får et snilt oppgavesett.

Lover en enkel eksamen i morgen. :D :D

Skrevet

Jeg tror ikke du er Knutsen i hvert fall. Eller kanskje du er :hmm: , så i mangel på studenter tyr du til forumet for å lure dem tilbake.

Brynjulf er nok ikke typen til å henge på nett (på tross av gode Matlab kunnskaper), og Eldar Straume aner jeg ikke hvem er en gang.

Nei du er nok trøndersk, altså Wessel-Berg.

Uansett hvem du er: Har u noe tips? :dribble:

Skrevet

Jeg tror ikke du er Knutsen i hvert fall. Eller kanskje du er :hmm: , så i mangel på studenter tyr du til forumet for å lure dem tilbake.

Brynjulf er nok ikke typen til å henge på nett (på tross av gode Matlab kunnskaper), og Eldar Straume aner jeg ikke hvem er en gang.

Nei du er nok trøndersk, altså Wessel-Berg.

Uansett hvem du er: Har u noe tips? :dribble:

Åpenbart leggetid for Senyor.

Skrevet

Konge at en professor er på forumet. Men at en professor i matte lover enkel eksamen i matte2 til oss blir vel omtrent som om Cristiano Ronaldo skulle fortalt til Tufte IL at disse gutta i Rosenborg er kjempeenkle å slå.

Lykke til de som skal ha matte2 i morgen, og andre eksamensdudes, da hvertfall.

Skrevet

Hvor kan man sjekke karakterstatikker for tidligere år for matematiske emner? Da tenker jeg tma4105

Her er noe for siste 3 år.

S= stryk, G=gj.snitt.

# Møtt S %S G A B C D E

TMA4105 2009-06 1463 1352 334 25 C 5 14 41 25 15

TMA4105 2008-06 1506 1414 376 27 C 8 14 37 22 18

TMA4105 2007-06 1333 1209 449 37 C 8 11 31 26 24

Skrevet

Når i august pleier konten å ligge? I mitt tilfelle exphil. Glemte å melde meg opp nå på våren. Dumt å melde seg opp til kont i august, for så å finne ut at det er midt i fadderuka eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...