Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har jeg også lurt litt på ettersom vi ikke får det før tidligst 15 juli :p

Mener å ha lest at førstegangsstudenter er et unntak og at de må ha med bekreftelse når de flytter inn.

Leste det isåfall på SiT sine sider hvis du vil dobbeltsjekke ;)

Ja, så det nå. "Førsteårsstudenter viser opptakspapirer i slutten av juli eller ved innflytting."

 

Da har i alle fall jeg fått søkt. Er jo nokså tidlig ute, så satser på å få hybel:)

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar

Tenker det samme jeg og. Bare få svar på noen siste småting så søker jeg og er klar.

Så var det bare å komme seg gjennom russetida da :)

Jepp:) Må nok holde igjen litt når det gjelder penger i russetida. Kommer nok til å trenge alt jeg kan oppdrive før Trondheim! Lykke til med opptak og bolig;)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man melder seg opp til kontinuasjonseksamen? Jeg har hørt det skal gjøres på studweb, men kan ikke helt se hvor.

Det dukker opp et sommersemester i løpet av sommerferien når eksamenskontoret har fått orden i hvem som skal konte hva. Det viser seg nemlig at konter sjelden kommer alene for enkelte studenter, og det blir dermed en salig kabal for å få det til å gå opp... Du får ikke meldt deg opp før det er klart.

Lenke til kommentar

Gebby: Får man kontor allerede på 3. året er man heldig (eller bachelorstudent). På fakultetet hvor jeg holder til får ingen kontor før 5. året, men er man heldig kan man kanskje få en av plassene som er til overs allerede 4. året.

 

Ellers kjører vel SiT fornyelse av hybelkontrakter nå ser det ut som. Så da blir det klart hvilke enheter som er ledig for de nye i løpet av neste uke kanskje.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Det dukker opp et sommersemester i løpet av sommerferien når eksamenskontoret har fått orden i hvem som skal konte hva. Det viser seg nemlig at konter sjelden kommer alene for enkelte studenter, og det blir dermed en salig kabal for å få det til å gå opp... Du får ikke meldt deg opp før det er klart.

Jeg får ikke kontet en eksamen fra forrige semester før over sommerferien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...