Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mente bare å henge opp en plakat så flest mulig dragvollere ser det. At det er flere grupper blant dragvollere bryr meg fint lite. Jeg aner ikke hvor fellestavlene er, men finner vel dem med litt leting. :)

 

Det er hvertfall en tavle utenfor auditorium D10. Om jeg ikke husker feil så er det til venstre etter inngangen som bussen stopper ved. Det er en stund siden jeg har vært der oppe

Lenke til kommentar

Folkemengden er faktisk ikke den helt store forstyrrelsesfaktoren i mitt liv. Det som virkelig tar knekken på meg og får meg til å ville klore ut mine egne øyne er alle de tåpelige standene. Det er viktig for meg å presisere at jeg gjerne tar meg 2 minutter (hvis jeg har) til å høre på stander som lokker med gratis kaffe (og kanskje også vafler) hvis de har et festlig budskap, men disse blir gjerne overskygget av stands som blir betjent av stein gærne folk som hiver seg over deg og prakker på deg flyers du verdsetter så lavt at du ikke vil bruke dem som toalettpapir, engang.

For eksempel Natur og Ungdom. Hvorfor skal de rekruttere på NTNU? Finnes det virkelig lærde mennesker som melder seg inn der? Jeg trodde det var forbeholdt "less fortunate ones" kledd i palestinaskjerf med en kraftig forkjærlighet for mursteinkasting og kverulering. Mulig jeg nok en gang har tatt skammelig feil. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...