Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Voll en privat studentby eller noe som er utenfor SiT?

Ligger ganske langt unna ser jeg, men kan jo like så godt søke der og bare for å være enda litt sikrere på å få et tak over hodet. thanks btw ;)

 

EDIT: Ja da har jeg søkt på både SiT og Voll så da vart æ klar sjø :p

Takk for alle svar på diverse spørsmål ;)

Endret av Scoob911
Lenke til kommentar

Kjøpesenteret på Storlien. Cirka 2 timer. Kjør E6 til Værnes, ta av til E14 på avkjørselen etter flyplassen, så kjører du bare helt til du plutselig er i Sverige. Kjøpesenteret er lett å få øye på fra veien.

 

EDIT: De har også egne studentturer, kun 25 kr per person. http://www.mamut.net/llilledal/newsdet97.htm

 

EDIT 2: De har ikke systembolag på Storlien, da må du enten forhåndbestille per telefon eller kjøre videre til Duved/Åre.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ta turen innom Dragvoll i kveld, fordi.. vel, jeg var keen på brus og jeg bor like i nærheten. Takk gud for brusautomater, tenkte jeg. Så da jeg trekker adgangskortet får jeg et PMS-rødt svar tilbake. Var det virkelig SÅ jævlig etter Studentlekenes bankett at dem faen meg stengte av hele bygget?

Lenke til kommentar

Jada, i følge Adressa fantes det både ølbokser som LÅ på gulvet, og mat som var SØLT! At ikke flere tusen studenter kan samles og feire uten å ha det ryddig til søndags morgen er skremmende. Alle disse er jo morgendagens ledere!

1) Hvordan vet du at alle studenter sølte?

2) Er det en 1:1 korrelasjon mellom studentene som var til stede der og studentene som kommer til å bli leder i fremtiden?

Lenke til kommentar

Noen her som går Teknisk Kybernetikk?

Begynner å lure litt på den egentlig. Ser litt interessant ut, men vet ikke helt hvor lang/god tradisjon NTNU har med slike fag. Tenker mest på Japan når det gjelder roboter og sånt :p men det inneholder nok mye mer enn bare sånt.

 

 

Går Kyb...

De har fått inn et lass med 3-5 nye industriroboter fra ABB nå på forsøkshallen, i tillegg til de to überfancy Kuka-robotene som står der fra før med vision-tracking.

Lenke til kommentar

Jada, i følge Adressa fantes det både ølbokser som LÅ på gulvet, og mat som var SØLT! At ikke flere tusen studenter kan samles og feire uten å ha det ryddig til søndags morgen er skremmende. Alle disse er jo morgendagens ledere!

 

Kommentarer i nettaviser er alltid like morsomme. Likte spesielt de fra "dragvollansatt". :p

 

Fant forresten ut at det var min egen feil at jeg ble låst ute, glemte at man må registrere kortet sitt hvert semester. Ehehe blush.gif

Lenke til kommentar

Tror kanskje han parodierer adresseavisas pensjonistkommentatorer

 

Pensjonist eller ikke, leier man et lokale (eller i dette tilfellet, antakelig låner), så er det jo gjerne normalt å rydde opp etter seg, det motsatte er ganske sløvt.

 

AtW

Står det noen sted at de ikke ryddet etter seg? Med mindre man venter at alt skal være strøkent klokken 09:00 søndag morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...