Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med deg og navn? Folk må kunne komme her og si sin mening uten å måtte gå ut med full identitet

På generell basis vil jeg minne om at dette er et anonymt forum. Ingen behøver identifisere seg overfor andre brukere om de ikke har lyst. Det er lov å spørre, men det kan fort bli oppfattet som mas - og klassifisert som spam - om man ikke gir seg...

 

Kommentarer tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Er det noen forskjell på TMA4110 og TMA4115 ? Ser at begge er matte 3, men for forskjellige linjer. Regner med at faget er det samme og at den eneste forsjellen er hvilket semester undervisningen foregår.

Hvis du får opp faginfo på de to fagene ser du at de reduserer hverandre med 7,5 studiepoeng (se tabellen nederst her og her). Så de regnes som ekvivalente ja.

Lenke til kommentar

Heisann, håper noen av dere kan hjelpe meg her. Jeg har prøvd å lete fram hvilke bøker NTNU bruker i matematikkfagene. Kall meg hva dere vil, men jeg syntes sidene til NTNU er forferdelig uoversiktelige og har dermed ikke klart dette.

 

Dermed lurer jeg på om en av dere kunne tatt dere bryet med å liste opp hvilke bøker som er brukt i Matematikk 1 og 2.

 

mvh. Matematikksulten student ved UiO :)

Lenke til kommentar
Heisann, håper noen av dere kan hjelpe meg her. Jeg har prøvd å lete fram hvilke bøker NTNU bruker i matematikkfagene. Kall meg hva dere vil, men jeg syntes sidene til NTNU er forferdelig uoversiktelige og har dermed ikke klart dette.

 

Dermed lurer jeg på om en av dere kunne tatt dere bryet med å liste opp hvilke bøker som er brukt i Matematikk 1 og 2.

 

mvh. Matematikksulten student ved UiO :)

 

Her finner du alle mattefagene:

 

http://www.math.ntnu.no/emner

Lenke til kommentar
Møtte på en idiotisk medisinstudent, en fadder faktisk, som etterhvert ble så pinlig ubehagelig at det var nummeret før han fikk juling. Er greit å tenke seg om før man lirer av seg masse drit, vet aldri om den ustabile roideryttern bak i køa kan ta seg nær.. :p

Hva sa/gjorde vedkommende? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...