Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger å tro at Aspic ikke har valgt feil, men har mer å gjøre. ;)

8 timer i uken inkl. lekser høres rett og slett latterlig ut. Er det bare hos meg det skurrer? :dontgetit:

Men nå vet jeg ikke hva slags utdanning det her er snakk om riktignok.

Skrevet
8 timer i uken inkl. lekser høres rett og slett latterlig ut. Er det bare hos meg det skurrer? :dontgetit:

Spørs hvordan du definerer lekser. Er jo en fordel å holde seg nogenlunde up-to-date med pensum mtp. eksamen. Vi har også semesteroppgave i ene faget, det går vel som lekser.

Studerer Medievitenskap. Det er vel forøvrig ikke til å stikke under en stol at Dragvoll muligens fortjener stempelet som litt useriøst.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg studerer psykologi og har kun timer på tors og fredager. :)

(hele dager da)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har du skoledag i helgene?

Er uten kollokvie da

Skrevet

Nei det har jeg nok ikke. :)

Siden lekser er et fremmedord for mange av dere, betyr det at dere får gjort unna det meste på skolen? Man kan vel sitte igjen på skolen etter skoletid også for den del, men.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nettopp. ;) 3 dager ''fri'' altså.

Leser og ''studerer'' på bibiloteket. så ofte som mulig.

Dragvoll har great coffie

Skrevet

Ja, grunnen til at eg er meir "sliten" etter at eg byrjar på NTNU må nok ha med at eg sit lenger med øvingar/lekser enn kva eg nokon gong gjorde på VGS. :) Heldigvis byrjar det å bli lysare ute!

Skrevet
Er Korea mer kos enn Japan?

Aner ikke, var Dale på intersek som sa det. Du må nesten gjøre din egen research ang hva som ville vært best. Les reisebrevet i siste readme, det er fra Korea :)

Skrevet
2 hele dager hørtes nå ganske dafft ut det også. Du har altså 5 dager til whatever you want? 5 dager med knapt noe lekse ...?

Jeg har 3 15. poengers fag dette semesteret. Som betyr at jeg har 10 timer forelesning, 4 timer øving og 2 timer seminar i uken. I prinsippet ikke noe jeg må møte opp på. Likevel har jeg fryktelig mye å gjøre... Lurer på hvorfor gitt, kan sikkert ha noe med at jeg har en stor og fin bunke med pensum å lese igjennom.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Hva er aspic sin avatar?

Håper du mener hvem.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Ja. Er det aspic?

Nei.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Ricky Gervais amerikansk versjon?

Ja. Og dårligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...