Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom de nok får mesteparten av inntektene sine fra reklamer og jobbannonser er det sikkert mest lønnsomt å pøse ut så mange blekker de bare makter. Det er jo ikke fordi de har så forbanna mye interessant stoff å komme med fra gang til gang. Ett og annet, forbrukerbilaget deres for eksempel er ganske OK. Ellers er det for mange bransjer og stort faglig spenn de prøver å dekke til at det blir bra for alle.

Lenke til kommentar
Helst utenfor Europa.

 

Siving, ja, så bør helst ikke være et u-land. Kan litt spansk, men tror heller jeg vil perfeksjonere engelsken. Da står man igjen med USA, Canada, Australia, New Zealand, Singapor og Sør-Afrika, sånn omtrent.

 

Jeg hørte Korea var kos. Mye tilbud på engelsk, fritak fra skolepenger, og du kan leve relativt herskapelig på studielånet :) Mannen i gata snakker visst dårlig engelsk da.

Endret av Skagen
Unødvendig quoting.
Lenke til kommentar
Ettersom de nok får mesteparten av inntektene sine fra reklamer og jobbannonser er det sikkert mest lønnsomt å pøse ut så mange blekker de bare makter. Det er jo ikke fordi de har så forbanna mye interessant stoff å komme med fra gang til gang. Ett og annet, forbrukerbilaget deres for eksempel er ganske OK. Ellers er det for mange bransjer og stort faglig spenn de prøver å dekke til at det blir bra for alle.

Jeg synes det er fint å kunne holde seg litt oppdatert på flere felter, de har jo i tillegg tema-sider som dekker litt mer innen en bransje.

Lenke til kommentar
Er Korea mer kos enn Japan?

Nord-Korea <3

 

Tviler jeg på. University of Tokyo er Asias beste universitet, og man skal gå et stykke nedover på lista for å finne koreanske universiteter. Dog skal jeg jobbe ved University of Korea til sommeren, så kan sikkert svare bedre på det til høsten.

Endret av Skagen
Unødvendig quoting
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...