Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I forbindelse med et prosjekt trenger jeg litt info om de forskjellige stereotypene på NTNU, og da tenker jeg litt mer spesifikt enn gløs og dragvoll (selv om jeg ser sykt mange Bergans-sekker der). F.eks musikk-linjene, nanotek, samf.vitenskap, etc.

 

På dragvoll er vi hippier som stemmer Rødt, røyker hasj og spiller kort og brettspill. På gløshaugen er alle japper, stemmer Høyre, drikker rusbrus og spiller dataspill (WOW i disse dager, før i tiden gikk det i starcraft og cs).

Ikke glem at vi på gløs har gore-tex-støvler, allværsjakke og (gammel) sykkel hele året.

Og alle er gutter som aldri har tafset på ei dame før (bortsett fra kanskje i WoW)

Lenke til kommentar
I forbindelse med et prosjekt trenger jeg litt info om de forskjellige stereotypene på NTNU, og da tenker jeg litt mer spesifikt enn gløs og dragvoll (selv om jeg ser sykt mange Bergans-sekker der). F.eks musikk-linjene, nanotek, samf.vitenskap, etc.

 

På dragvoll er vi hippier som stemmer Rødt, røyker hasj og spiller kort og brettspill. På gløshaugen er alle japper, stemmer Høyre, drikker rusbrus og spiller dataspill (WOW i disse dager, før i tiden gikk det i starcraft og cs).

Ikke glem at vi på gløs har gore-tex-støvler, allværsjakke og (gammel) sykkel hele året.

Og alle er gutter som aldri har tafset på ei dame før (bortsett fra kanskje i WoW)

 

det er vi på gløs som lager moten :p bergans og gamle sykler er jo "in" ^^

 

edit: (iallefall i oslo)

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Immatrikuleringa som var for noen dager siden? Vanligvis går det fint hvis du bare sier fra på forhånd, men siden du ikke har gjort det har de kanskje sparka deg ut. Ring NTNU.

 

Hvordan sjekker de at folk har vært på immatrikuleringen? Så vidt jeg kan huske var det ingen form for opprop eller lignende på Dragvoll, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Dragvoll er sløve på å lage tradisjoner (det kan ha noe med at man på Dragvoll må spare på alt som kan spares). Immatrikuleringa eksisterer derfor ikke på samme måte som på Gløs. Det er det samme når man blir ferdig med en grad. Moroa må du lage og betale for selv.

Lenke til kommentar
Dragvoll er sløve på å lage tradisjoner (det kan ha noe med at man på Dragvoll må spare på alt som kan spares). Immatrikuleringa eksisterer derfor ikke på samme måte som på Gløs. Det er det samme når man blir ferdig med en grad. Moroa må du lage og betale for selv.

 

Sannsyneligvis like greit, en har det ikke mer morsomt enn en gjør det til selv!

 

I forbindelse med et prosjekt trenger jeg litt info om de forskjellige stereotypene på NTNU, og da tenker jeg litt mer spesifikt enn gløs og dragvoll (selv om jeg ser sykt mange Bergans-sekker der). F.eks musikk-linjene, nanotek, samf.vitenskap, etc.

 

På dragvoll er vi hippier som stemmer Rødt, røyker hasj og spiller kort og brettspill. På gløshaugen er alle japper, stemmer Høyre, drikker rusbrus og spiller dataspill (WOW i disse dager, før i tiden gikk det i starcraft og cs).

Ikke glem at vi på gløs har gore-tex-støvler, allværsjakke og (gammel) sykkel hele året.

Og alle er gutter som aldri har tafset på ei dame før (bortsett fra kanskje i WoW)

 

Korrekt. På dragvoll lever "fri kjærleik" i beste velgående :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Jepp, ligger flust der. Også er det vel noe sånt man får i den "velkomstpakken" fra de også. Og nå som vgs starter på igjen så kommer det gratis studiekalendere på bl.a Ark, hvor det ligger masse gratis-greier inni, typ 25% avslag på Platekompaniet, gratis cd-r/dvd-r på datakjeden eller noe slikt, bigbite, gratis materielle på ark osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...