Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må vise det på eksamen og det hender at man må vise det sammen med studentkortet når man skal kjøpe busskort. Det er med andre ord ingen fare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, har ikke hatt internett før i dag, så min far har hatt ansvaret for betalingen. Og er litt redd for at han har gjort noe feil :p

Skrevet

Betalte først nå nettopp jeg, men det er vel ingen krise? Har prøvd å registrere brukerkonto, men får bare en feilmelding. Man må vel vente til betalingen er registrert før man kan registrere seg, eller?

Skrevet
Man må vise det på eksamen og det hender at man må vise det sammen med studentkortet når man skal kjøpe busskort. Det er med andre ord ingen fare.

På baksiden av mitt busskort står det at man er pliktig til å ha studentkortet tilgjengelig når man tar buss, i tilfelle kontroll. Høyst usannsynlig at det skjer, vi bygger vel en by på Mars før den tid, men det kan skje. I værste fall tror jeg busskortet blir inndratt.

Skrevet
Om du ikke har noe imot å betale så er jo parkeringsplassen på Prinsen Kino ganske grei. Vanlig parkeringsautomat, så vidt jeg vet.

Må være gratis. Funker å gå et stykke, eventuelt ta buss. Hvor blir nærmeste?

Skrevet

Det ble gjort ganske klinkende klart på orienteringsmøtene i dag at pene klær (typ dress) var klesveien man skulle gå på immatrikuleringen. Flere med lignende erfaringer? De er vel oppgitt over at alle har begynt å møte i slitte jeans og hullete t-skjorter. Jeg fikk hvertfall det inntrykket.

Skrevet

Jaja, faen heller. Tar bare på meg dressen.. Bruker den jo bare på julaften ellers, så den har vel bare godt av å få seg litt sommerluft..

Skrevet

Ta på deg skjorte og en litt pen bukse bare :) Blir artig med immatrikulering. Må stikke på butikken og kjøpe øl nå, kjellerfest i kveld.. :D

Skrevet
Det ble gjort ganske klinkende klart på orienteringsmøtene i dag at pene klær (typ dress) var klesveien man skulle gå på immatrikuleringen. Flere med lignende erfaringer? De er vel oppgitt over at alle har begynt å møte i slitte jeans og hullete t-skjorter. Jeg fikk hvertfall det inntrykket.

Hvis jeg ikke hørte helt feil, sa lederen i Nabla at vi ikke måte møte opp i dress, for da ble han flau. q:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...