Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor synes dere alle at AiT er så jævla dårlig ? Kan være frustrerende til tider, men det er vel faktisk når det butter imot at du faktisk lærer noe. Virker for meg som når noen mennesker som er vant til å klare alt alene og at alt går som drøm, blir irriterte og sure når de faktisk blir nødt til å jobbe sammen med andre for å løse et problem...

 

Nå skal det sier jeg er interessert i organisasjonsteori/ledelse og hadde mye om dette på befalskole, da... :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor synes dere alle at AiT er så jævla dårlig ? Kan være frustrerende til tider, men det er vel faktisk når det butter imot at du faktisk lærer noe. Virker for meg som når noen mennesker som er vant til å klare alt alene og at alt går som drøm, blir irriterte og sure når de faktisk blir nødt til å jobbe sammen med andre for å løse et problem...

 

Nå skal det sier jeg er interessert i organisasjonsteori/ledelse og hadde mye om dette på befalskole, da...  :hmm:

9307308[/snapback]

 

Bare fordi folk ikke lier EiT evt AiT, så betyr ikke det at de ikke liker å jobbe med andre, jeg tror at noe av misnøyen kommer av at det føles tilfeldig, og lite meningsfylt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er dessverre ikke det eneste faget. Tror alle fag som er gruppeoppgaver der faget nylig har blitt lagt om føles slik. Det er iallefall min erfaring.

 

Hadde et slikt nå og tilbakemeldingene var helt høl i huet. Virket som at jo lettere man hadde gjort oppgaven jo mer poeng fikk man. I tillegg så var samtlige forelesninger ubrukelige siden ingen skjønte hva de snakket om. Øvingene var ubrukelige siden alle oppgavene var laget av eksterne folk så foreleserne og studassene sleit med å skjønne fasiten slik at vi ikke fikk noe ut av øvingsopplegget.

 

Til slutt kom eksamen, og den var veldig lik den vi hadde i vgs selv om pensumet inneholdt en masse vanskelig regning og kødden teori. Snakk om ubrukelig fag.

Lenke til kommentar
Hvorfor synes dere alle at AiT er så jævla dårlig ? (...)

9307308[/snapback]

 

Bare fordi folk ikke lier EiT evt AiT, så betyr ikke det at de ikke liker å jobbe med andre, jeg tror at noe av misnøyen kommer av at det føles tilfeldig, og lite meningsfylt.

 

AtW

9307360[/snapback]

 

Det at AiT i tillegg er 3,5 eviglange timer på slutten av en eviglang dag etter at du har vært på fylla sammenhengende i 4 dager hjelper heller ikke på motivasjonen. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Hvorfor synes dere alle at AiT er så jævla dårlig ?

9307308[/snapback]

 

Vel, jeg mener egentlig at gruppedelene av øvelsene kan være ok. Har du en god gruppe så kan det være litt sosialt samtidig som at det er morro å diskutere saker å ting. Og akkurat dèt mener jeg er ganske god trening på gruppejobbing senere.

 

Innleveringene derimot er pyton etter min mening. Og boka er rett og slett et ork å lese. Noe mer uinteressant og knusktørt lesestoff for meg skal en lete lenge etter. Forelesningene er heldigvis ikke så lange, så de går det an å overleve. Men bare to dager til med AiT nå, så er vi ferdig med det for resten av studietida! :)

 

Edit: Jeg så noen nevnte "EiT"... Hva i alle dager er det?

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

En god besvarelse i AiT kan egentlig forkortes til

 

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

 

Eller forkortes enda mer til "pisspreik * 40".

 

Faktor endres etter ønsket lengde.

 

Det ryktes at de skriftlige besvarelsene i AiT er en forberedelse på ex.phil. Det håper jeg for guds skyld ikke er tilfellet.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
I disse fadderukedager vil jeg forresten oppforde alle til å holde kjeft når de befinner seg nederst (øverst?) i Prinsensgate, spesielt i området rundt Rema 1000 og idrettsbingoen. Undertegnende planlegger å sove og lese, og trenger fred og ro.

9311160[/snapback]

Tror jeg skal på fest i ca. det området en dag. Jeg synger DDE og Ola Uteligger høyt når jeg har drukket.

Lenke til kommentar
I disse fadderukedager vil jeg forresten oppforde alle til å holde kjeft når de befinner seg nederst (øverst?) i Prinsensgate, spesielt i området rundt Rema 1000 og idrettsbingoen. Undertegnende planlegger å sove og lese, og trenger fred og ro.

9311160[/snapback]

 

Heh, da burde du kjøpt deg hybel et annet sted.

 

AtW

Lenke til kommentar
Noen som har fått gjeldsbrev?

9182206[/snapback]

Jau.

9201605[/snapback]

 

Jeg har også fått det (for mange dager siden). Skal du bo på Voll i år også?

9201972[/snapback]

Ja :p

 

 

Nå var det kommet jævla mange sider her, siden forrige gang jeg var inne. Gidder ikke lese gjennom dem. Så at det handlet om akkurat det samme som i fjor på denne tiden ;)

Lenke til kommentar
I disse fadderukedager vil jeg forresten oppforde alle til å holde kjeft når de befinner seg nederst (øverst?) i Prinsensgate, spesielt i området rundt Rema 1000 og idrettsbingoen. Undertegnende planlegger å sove og lese, og trenger fred og ro.

9311160[/snapback]

 

Heh, da burde du kjøpt deg hybel et annet sted.

 

AtW

9312597[/snapback]

 

Tviler det er noe spesielt bedre andre steder. Møllenberg, bakklandet, moholdt, ila og slike steder har jo blitt rene studentgetthoer i det siste :( Dessuten tviler jeg på at jeg finner en hybel på ca 20 kvm til 2940 inkl størm i måneden, midt i sentrum.

Lenke til kommentar

Hører ganske mange snakker om innlevering i AiT. På bygg så slipper vi det. Vi har alle refleksjonsnotatene muntlig. Så Studassen bare stiller noen spørsmål, så svarer alle på det. Trekker fram noe fra pensum som ingen har lest (fordi ingen gadd å kjøpe boken. Tips fra studass). Så får vel alle godkjent. Er vel umulig å stryke hos oss tror jeg. Hvis ikke Studassene tar det blodseriøst. Fordi de syns også at AiT er noe tull. Men sosialt og samarbeidsmessig syns jeg at det er litt nyttig :) Så yes. Ferdig med AiT for nå hvertfall. Andre del er vel i Oktober en gang.

Lenke til kommentar
Hører ganske mange snakker om innlevering i AiT. På bygg så slipper vi det. Vi har alle refleksjonsnotatene muntlig. Så Studassen bare stiller noen spørsmål, så svarer alle på det. Trekker fram noe fra pensum som ingen har lest (fordi ingen gadd å kjøpe boken. Tips fra studass). Så får vel alle godkjent. Er vel umulig å stryke hos oss tror jeg. Hvis ikke Studassene tar det blodseriøst. Fordi de syns også at AiT er noe tull. Men sosialt og samarbeidsmessig syns jeg at det er litt nyttig :) Så yes. Ferdig med AiT for nå hvertfall. Andre del er vel i Oktober en gang.

9315240[/snapback]

Er det mange tredjeklassinger som er studasser i dette? Hvis så: hvem er det? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...