Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville sagt sennep.

 

Ikke ment negativt på noen måte. For å underbygge dette, tenkte jeg å vedlegge et eksempel på min personlige preferanse - at jeg synes det er viktigere med sennep enn ketsjup på pølsa. Men så innså jeg at det ikke var et særlig politisk korrekt eksempel. Så vi stryker det.

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Jeg ville sagt sennep.

 

Ikke ment negativt på noen måte. For å underbygge dette, tenkte jeg å vedlegge et eksempel på min personlige preferanse - at jeg synes det er viktigere med sennep enn ketsjup på pølsa. Men så innså jeg at det ikke var et særlig passende eksempel. Så vi stryker det.

9323316[/snapback]

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg ville sagt sennep.

 

Ikke ment negativt på noen måte. For å underbygge dette, tenkte jeg å vedlegge et eksempel på min personlige preferanse - at jeg synes det er viktigere med sennep enn ketsjup på pølsa. Men så innså jeg at det ikke var et særlig politisk korrekt eksempel. Så vi stryker det.

9323316[/snapback]

 

 

For et nydelig bidrag til diskusjonen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har begynt på mitt siste år på videregående nå. Jeg har tenkt å studere til neste år, ikke noe militær eller tull.

Jeg driver å lurer på noen forskjellige skoler og linjer.

 

Jeg liker astrofysikk(darkenergy, romferger, stjerner)

Jeg er også en interesse for data(programmering).

 

Så det jeg lurer på er om noen har erfaringer med astro og partikkel fysikk studie på NTNU.

 

PS: Jeg vurdere også Mattematikk og Fysikk ingeniør studie.

Lenke til kommentar
http://www.dn.no/karriere/article1160209.e...l=article_image

 

Er dette med "stipend" fra næringslivet til studenter noe som dere har hørt om tidligere?

9325503[/snapback]

Akk, strebere. Liker ikke sånne. Dessuten er det veldig langt mellom sånne stipend, og man må nok strekke seg ganske langt for å få det. Pluss, det er tross alt ganske mange som bytter linje eller ikke kommer seg gjennom, man skal ha litt bein i nesa for å satse på at én enkelt blir en god student og en god fremtidig arbeidstaker.

Lenke til kommentar

Nja, det er en god del sånne stipender ute å går, men det er bare på ing. de er så desperate at de plukker opp folk før masterstudiet. Oss andre må takke til stipend og "lønn" for å ferdigstille masteroppgaven med egen kontorplass, ~3000kr i ekstra stipend og ekstern veileder på masternivå om vi er så heldige at vi skriver en oppgave som passer inn i bildet av organisasjonen/aktøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...