Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig det. Jeg spionerte på alle svarene dine.

8747679[/snapback]

Nå har du visst hvem jeg er i et helt år, uten at jeg vet hvem du er.. på tide å avsløre hemmeligheten ! Noen her som har bilder av sim så legg dem ut her i tråden, eller send dem til meg på PM. Sensurer helst eventuell styggedom først, men prøv å la ansiktet unnslippe sensuren.
Lenke til kommentar
Er du med på Tiger i morra kveld?

8744477[/snapback]

Jepp. Skal dit med folk fra bachlor ihvertfall. Planen foreløbig er å dra dit i 10-11-tida, men får se hvordan det blir.

 

-

8747679[/snapback]

Nå har du visst hvem jeg er i et helt år, uten at jeg vet hvem du er.. på tide å avsløre hemmeligheten ! Noen her som har bilder av sim så legg dem ut her i tråden, eller send dem til meg på PM. Sensurer helst eventuell styggedom først, men prøv å la ansiktet unnslippe sensuren.

8747716[/snapback]

Er bare å se etter han som går med periskop i lomma. Burde ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Revidert beståttgrense

Basert på en foreløpig vurdering av eksamensresultater vil grensen for bestått denne gang være lik eller bedre enn 60 poeng. Når det er sagt, anses fortsatt spørsmålene i oppgave 1 - 8 for sentrale i forhold til pensum, dog med en høy vanskelighetsgrad sammenlignet med tidligere. Oppgave 9 - 11 krever  mer kunskap, slik som det er informert om.

Det burde vel hjelpe litt på strykprosenten. Men hun som skrev klagen er fortsatt ikke fornøyd, ser jeg.

 

Mine siste eksamener er i morgen, på lørdag og på mandag. Da har jeg hatt 9 eksamener på 17 dager. Blir deilig å få ferie!

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager satte de ikke ned grensen til jul? Da hadde man faktisk ingenting som tydet på at prøven skulle bli vanskelig(ere enn tidligere), nå kunne man jo bare se på eksamen som var til jul at ting var forandret på.

 

Svakt av NTNU å sette ned poenggrensen bare fordi folk som ikke bestod etter 4 timer lesing ikke fikk bestått. Eksamen var jo akkurat slik man kunne forvente at den skulle bli.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...